9 Ağustos 2013 Cuma

Ama olsun

Şimdi 1 senedir burayı boşladığımdan dolayı sanal hayatımdaki pek çok değişikliği de aktarmadım buralara doğal olarak. Mesela yepisyeni sosyal ağlardaki profillerimi felan bilmiyorsunuz hiç. Gerçi bi ask.fm açtım o kadar. AMA OLSUN!
Siteyi sil baştan yenileyeceğim. dizaynı mizaynı değişecek. daha ilgiçekici hale gelmeyecek tabiki. sadece değişiklik. Bu evdeki mobilyalarının yerini değiştirmek gibi bir şey. Hem genel temizlik oluyor hemde yenilikle birlikte insan 3 haftalığına daha bir mutlu yaşıyor. Alışınca yine aynı sıkıcı hayat. AMA OLSUN!
Efsane yazılarımla geri gelmeyeceğim belki o yeteneğim kayboldu gibi. belki de kaybolmamıştır. ama bilinçsizce ve şuursuzca yazı yazmak çok güzel lan. Mesela yazdıkları hiç anlaşılmayan ama övgü üstüne övgü alan fantastik yazarlarda böyle yazıyor bence. Kimse ne anlatmak istediğini anlamıyor ama efsane yazar. hasiktirin ordan. bak yine küfür ettirdiler beni. AMA OLSUN!
He bu arada, beni çok seveniniz ve beni desteklemek isteyininiz varsa paypal'dan bana para gönderip sponsorum olabilir. paypal hesabım = enisinan@istanbul.com her ay en çok para gönderen kişiyle şahsım ve kendim olarak beraber bir gün geçirme kampanyam var sene sonuna kadar bence kaçırmayın bu şansı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder