8 Ağustos 2013 Perşembe

Bajram šerif mubarek olsun

Bir yıldan fazla olmuş buralara uğramayalı... Hepsinin sorumlusu twitter. "Twitter ne alaka la" diyebilirsiniz pek tabi, bende "çok alaka aq nasıl ne alaka" derim sizde "ne küfür ediyon olum normal bi soru sorduk ağzını topla siktirtme bana o ağzını" diyebilirsiniz, bende bunun üstüne "ne etmicem lan ne etmicem lan" diyebilirim. Sonra Bayram günü birbirimizin kalbi dahil ağzını burnunu kırarız, yakışmaz bize. En azından bayramdan sonra dövüşelim (veya döğüşelim).

Evet Bayram bugün. Ramazan bayramı veya şeker bayramı veya fıtır bayramı. Bayram ulan işte ne zorluyosunuz zaten az kapasitede çalışan motorunuzu. Gidip el öpmek en faydalı olan şey bugün. Yaşlı akrabalarımızı yalnız bırakmayalım. Bayram için demiyorum bunu genel olarak bırakmayalım. "Akıl vermesini biliyosun da sen arayıp bütün yaşlı akrabalarına hal hatır soruyomusun?" diye sorabilirsiniz pek tabiki. Evet o konuda tam bir utanç kaynağıyım a dostlar. Babaannem vefat ettiğinden beri (Haziran 2012) daha mezarına gitmiş bile değilim. Sanki Erzuruma gömdük. Hayır ulan Feriköyde Feriköy. Gitsene be adam. Ama yok. Gitmedim. Neden bende bilmiyorum şu an zaten canım sıkıldı.

Bugün dedeme gittik ama. Anneannem istemeseydi muhtemelen ona bile gitmezdim ben. Bir insan anca bu kadar hayırsız olur ya yuh ya. Oğlum Babamla 1 senedir görüşmüyorum. Hani yurtdışında yaşadıklarından dolayı görüşmüyorum o ayrı ama beleş telefon açabilme imkanım varken bile aramıyorum. Ulan sopalarla dövseniz bana yetmez. Nasıl bir insanım lan ben?

Öyle geliyorum yazıcam bomba gibi dönücem tarzı yazılar yazarak geçiştirdim buraları iyice ama harbiden yazasım var son zamanlarda. Bu sefer reklamını da yapmicam sitenin. takip eden etsin. ya da yapıcam lan. takip edilince insan daha bir güzel yazıyor sanki. Ama başka blogları artık takip etmicem. Hiç umrumda değilsiniz kadoolarrrrr...

Hadi hepinizin bayramı mübarek olsun. (başlıkta yazan boşnakça bu arada)

Büyüklerimin ellerinden,
küçüklerimin gözlerinden,
yaşıtlarımın da pipisinden öperim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder