4 Eylül 2013 Çarşamba

Alkol kötü şey değil adam içmesini bilmiyor

Neymiş efendim "kazadan sonra böyle oldu... kazadan önce tanısaydınız dünyanın en yakışıklı, en akıllı, en süpersonik erkeği, ama işte kaza :(:(:("
Hayır, 25 yıldır aynı hikayeyi dinlemekten bıktım. Şu adamı psikoloğa götürmeyi denemediniz ya... Sonra "idare et" yok ya... yeri gelince "ben 55 yaşında adamım artık bana çocuk gibi davranmayın" derken sofradaki yemeğime tükürüklerinle katkıda bulunup Anneanneme isyan etmesini biliyor, yeri geldiğinde ise "anne 5 milyonun var mı?" Yok desene be kadın yok de... Neymiş efendim "evlat işte atsan atılmaz satsan satılmaz" ah be saf, temiz kalpli anneannem benim, ah be... Dayım'dır evet, severim sayarım... bazen sevmem aslında ama genel olarak severim...
Ulan iş buluyorsun, maksimum 2 ay çalışıyorsun, çalıştığın dönemde de eve kuruş katkın yok, çalışmadığın dönemde de. Çalıştığın dönemlerde her gece eve alkollü gelince "keşke çalışmasa da parasız kaldığında içip eve gelip terör estirmez en azından" diyorum içimden. Çalışmadığın dönemlerde de ara ara sarhoş geliyorsun eve ama daha büyük sıkıntıyı ben BUZDOLABINA KOYDUĞUM BİRAYI BULAMADIĞIMDA YAŞIYORUM!!!!
Hayır, çalıştığın dönemlerde de benim içkime iş koyuyorsun ama çalıştığın dönemlerde gece eşşekçi panpalarınla kafayı çektiğinden evin buzdolabını pek kullanmıyorsun ondan çoğu zaman kafam rahat...
Mesela şu an yine evde değilsin, Ganyan'a çıksam eminim ordasındır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder