19 Mayıs 2010 Çarşamba

Öf yaa #9

Bazı şeyleri çevremdekilerden daha iyi biliyorum. Bazı şeyleri bilmiyorum. Fakat bilmediğim veya öngöremediğim bir şey için benden daha kendine emin konuşan bir arkadaşım bana tavsiyeler veriyorsa mutlaka onu dinliyorum. Netice de kendinden bu kadar eminse görmüş geçirmiş, veya biliyor sonuçlarını diyorum kendi kendime.
Ama gel gör ki ben çevremdeki insanların iyiliği için onlara tavsiyelerde bulununca, bazı şeyleri öngördüğüm için ve daha önce yaşadığım tecrübelerden dolayı neye nasıl yaklaşılması gerektiğini kendimden gayet emin bir şekilde hatta bazen "nolur öyle yapma böyle yap" dercesine yalvararak anlatmaya çalıştığım halde, bunu karşı taraf "tamam tamam"larla geçiştirince, hatta gözümün içine bakıp bana ne kadar inandığını gözlerinle gösterdiği halde arkamı döndüğüm ilk dakika yine de kendi bildiğini okuyunca ben deli oluyorum arkadaş.
Bir de üstüne üstlük bir zaman sonra benim dediklerim tek tek çıkınca (ki bu çok sık olur) ama benim dediğimi yapmadığı için savunmasız bir şekilde kaldığı zaman o kişi daha çok delleniyorum. "Ulan" diyorum "Ben burda eşşşşşşekbaşı mıyım?" diyorum... Bağırmak istiyorum. O insana değil, öyle stres atmak için havaya aaaeaeaa diye tarzanvari bağırmak istiyorum o an. Sinirleniyorum çünkü. 

2 yorum:

  1. Ulan benim kafamdaki Enis'le hic ortusmedi bu yazdigin. Ben daha cok tavsiyeyi verir, dinlemezlerse de uzvumdan asagi kasimpasaaa diyecek bir Enis dusunmustum.

    Bu dediklerini ben yaptim mi acaba. Yapmadim sanirim.

    YanıtlaSil
  2. uvzumundan aşağı kasımpaşaaa dediğim kişilere genelde tavsiye vermem koççç. zkimde olmayan kişilere niye uğraşıp tavsiye vereyim?

    sen yapmadın yok. zaten akıllı çocuksun neyi nasıl yapacağını çok iyi biliyorsun.

    YanıtlaSil