31 Aralık 2009 Perşembe

Yılın başı

Bugün 30 Aralık 2009. Saatler şu an tam 23:53'ü gösteriyor. Yarın bu vakitler için akranlarımın bir çoğu planını programını yapmış ve heyecanla 24 saatin geçmesini bekliyorlar.
Peki ben?
Geçen seneden daha vahim bir durumdayım, ve bu sefer harbi kaçış yolum yok gibi. Geçen sene ne olmuştu ki?
19 Aralıkta İstanbul'a temelli dönmüştüm. Bu dönüş tarihim daha önceden bilindiği için başta kuzenim Hasan ve son zamanlarda kendini pazı yapmaya veren çocukluk arkadaşım Doğukan aylar öncesinden plan program yapmaya başlamışlardı.
İlk başta "kanka mekana akcaz, işte kızlar falan olcak. En az 30 kişi geliyo. Fenerbahçe'de bi mekan ayarlicam yakında. Orda kutlarız hep beraber. Tahminen işte kişi başı 50 milyon falan olur heee" denildi.
Sonra "kanka çoğu kişi yalan oldu, Evde 3 kız 3 erkek kutlicaz, işte ben kız arkadaşımı çağırcam Doğukan zaten kız arkadaşıyla kutlicakmış o da bize gelcek, sana da kız ayarlarız" denildi.
Ben İstanbul'a geldikten sonra "kanka bak 3 erkek 3 kız tamam mı sana da ayarlıyoz" denildi.
30 Aralık gecesi "kanka 5 erkek 5 kız olabiliriz" denildi
31 Aralık'ta benim soruma "kanka yalan olduk doğukan açmıyo telefonunu, sen bi bize gel akşam. bakarız bir şeyler" denildi.

Akşam saatlerinde Sahrayıcedite, kuzenin evine gittim. Eşofmanlarımla. O da beni kapıda boxer'la karşıladı. İkimizin birbirinden farkı yoktu. Son paramızla 2-3 bira almıştık ve Windows Media Player'dan "Everytime we touch-cascada(djtranciko REMİX).mp3" ve "mavilim.com-infinity-clubmix.mp3" dinliyorduk.
Saat akşam 22 sularında MSN Messenger'dan hala online olan 3-5 kişiye mesaj atıp "ulan bari cebinde parası olan biri olsa da gelirken bakkala uğrasa" diye son umudumuz olacak kişiyi arıyorduk.
Sonra Kerem diye bir arkadaşı geldi Hasanın. Maltepe de bir yakının mekanı varmış. Oraya gidelim diye tutturdu. Biz de zaten öyle bir davetiye bekliyorduk ama ne yazık ki ben eşofman hasan ise hala boxer'la ortalıkta fink atıyorduk.
Hasan kendi evinde olduğundan gömlek pantolon dert olmadı ama ben. Baştan aşağıya emanet kıyafetlerle yeni yıla girecektim. Abartmıyorum a arkadaşlar. Gömlek, pantolonu geçtim, çorap ve ayakkaplar bile emanetti. "Hadi herşeyi anladıkta çorap niye emanet birader" diyebilirsiniz. Ama gireceğimiz yıl Michael Jackson'ın ölüm yılı olacağını bilseydim o eşofmanın altına giydiğim beyaz çorapları çıkarır mıydım hiç? "Kanka bana siyah çorap ver laan" diye haykırır mıydım hiç?
Saat 23:45 gibi Maltepedeki mekanı bulduk ve yerimizi almamızla geri sayıma katıldık.

Zor olsa da geçen yıl sarhoş olmayı başarmış, hatta sabaha karşı bize katılan Doğukanla poker masasına oturmuş, sabah 11e kadar Poker oynamıştık. Ertesi 2 gün evden çıkmayıp 4 kere aynı makarnayı ısıtıp yemiştik.


Ama bu sene apayrı bir misyon beni bekliyor a canlarım. Saat şu an 00.24 yani yılın son gününe girmiş bulunmaktayız, ve hasan hala "tamam kanka rahat ol kanka" diyo!



Son alınan ileti zamanı: 31.12.2009 - 00:19.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder