1 Nisan 2008 Salı

Şampiyonluk gitti aferin çocuklar

Benden topçu olmayacağını 13-14 yaşlarımda öğrendim. 7 yıldır altyapı da top oynamama rağmen benden bi bok olmazdı.
Olsaydım da Gaskoyn gibi Roy Kiyn gibi bi pislik ama benim gibilerin gözüne sempatik gelen futbolcu olurdum. 16 yaş altı grubunda son haftaya lider girdik, aynı puan da farklı bi takım vardı ve 3. sıradaki takımla oynayacaktık biz. bizden 2 puan arkadaydı. ve aynı sahayı paylaştığımızdan dolayı birbirimizi sevmezdik, inter milan, roma lazio, kasımpaşa istanbul belediye gibi.
Bizim takımın adı Innsbrucker SK, onların Lohbach SV. bizim saha da Lohbach semtinde olduğundan dolayı, her maç deplasman gibi oluyodu. daha 16 yaş altı olmamıza rağmen o semtin pislik gençliği toplanıp bize küfür ediyodu.
Orta sahada oynuyodum ve herkes stilimi Beckham, Giggs, Totti, Zidane, Ronaldinho, Kaka karışımı olduğunu söyleyip benden her maçtan sonra forma çorap tırnak makası falan istiyorlardı fakat vermiyodum. çünkü ben bencil pislik bi futbolcu olma hedefinde sağlam adımlar atmakla meşguldüm.
Arada bi bana faul yapan, veya faul yaptığım kişi dayılanırsa üstüne tükürür veya sümüğümü parmağımla alıp yanından geçerken kafasını okşar gibi yapıp saçına sümüğümü sürerdim. Öyle birisiydim, ama saha dışında süt dökmüş kediye dönerdim. herkes beni severdi.
Sezonun son maçı başlamıştı tabiki ilk onbir oynuyodum.
Mayıs ayına denk geldiğinden havalar da iyice ısınmıştı. öğle sıcağında hayvan gibi koşuyorduk. ilk golü Lohbach attı. 2 dakka sonra biz 1-1 yaptık durumu.
ilk yarı bitimine doğru 2 gol daha attık ve 3-1 soyunma odasına şampiyonuz havasıyla gittik. çünkü diğer maç 13 farkla bitmesi gerekiyodu ki şampiyon 2. sıradaki Operperfuss olsun.
İkinci yarı başlar başlamaz bi gol daha yedik ve panik yapmaya başladık ve zaten 3-3 oldu anında.
son dakikalarda 4. golü de yiyince maçı bırakıp
dışarda ki mahallenin ve semtin veletlerine saldırıp kramponlarla tekme atmayı tercih ettim. benle birlikte 3-5 arkadaş daha saldırdı. maç son dakika iptal oldu zaten şampiyonluk gitmiş.
Aradan 2 yıl geçti liseye o dönem rakibim olan çocukla aynı okula gitmeye başladım.
Şimdi en iyi arkadaşlarımdan biri.
ve aradan geçen zamanda iki takım'da batma tehlikesi geçirdiği için birleşip ISK/Lohbach oldular.
Bende futbolu bıraktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder