30 Mart 2008 Pazar

'1 saat az uyuyacağız'

Yaz saati hakkında yazı yazmicaktım, hatta son 1 haftadır aşağı yukarı ağır iş temposu yüzünden bir çok şeyi boşlamış vaziyetteyim. Fakat 4 saat içinde aynı cümleyi 9 kez duyunca dayanamadım.
1 Saat nereye az uyuyorsun saatler ileri alınınca?
Yarın pazar, 10 kişinin 7si çalışmıyor yarın, doğal olarak o çalışmayan 7 kişi için hiç bir şey değişmiyor. zaten pazar, zaten kafana göre kalkıyorsun. 11 de uyanacağına 12 de uyanacaksın tek farklılık bu.
1 saat az mış. kış saati olunca da 1 saat fazla uyumuyosun ki, saat sadece değişiyo, istersen saatini 8 saat ileri al 8 saat mi az uyumuş olcan ha?
valla sinirlendim.

Not: illa 7 de kalkcam diyen insanlar da vardır elbet, onlar 1 saat az uyuyacak evet. ama pazar günü 7 de kalkıyosan zaten hiç uyuma birader, sen zaten kafayı sıyırmışındır.

2 yorum:

  1. Niye lan? Ben yarin mesela 9'da kalkacagim. Sebebi BJK-Antalya BSB basket maci. Simdi ben neyim? Kafayi mi siyirmisim,normal miyim ? Soylesene doktor,soylesene!!!

    YanıtlaSil
  2. "bir saat az uyumak" falan diye bi' şey yok bence de..olan sadece hayatınızdan 1 saatin çalınması.."ah ulan o bir saatte neler yapardım haa.." diyenlerimiz olabilir, saygı duymalıyız.

    YanıtlaSil