29 Ocak 2008 Salı

Kurs günlüğüm #1

Kursa dün başladım sonunda, evet dün akşam ilk kurs günümdü. Bilgisayarla ilgili bir kurs. tam içeriği önemli değil. Yalnız herşeyi baştan öğrenmem gerekiyormuş. o yüzden daha mouse tutmayan ellerle aynı kursa gitmeye başladım.
can sıkıntısından kağıt kalem alıp düştüğüm notları geçeyim:


Merhabalar, yeni bir kursa başlamış bulunmaktayım, böböbö bibibi, hatta şu an o kurstayım, ve o kadar gereksizki hamua goyin. bok gereksiz şu an bu satırları yazarken yeni bir şeyi kaçırdım, buna da hamua gayinç.
saat 20:10 - 1 saattir ders görüyorum ve daha bir tarrak anlamadım.
saat 20:17 - okula gitmek istemiyorum
saat 20:20 - 10 dakika sonra ara vermesi lazım ehemehe, oha şimdi ara verdi 15 dk. ama kimse kalkmıyor, kalkın ulan (20:22)
21:25 - vay ak saat geçmiş
21:37 - bitmiyorulan
21:40 - şereftir seni sevmek, senle ağlayıp gülmek, galatasaray sevgisi, sürecek sonsuza dek
21:43 - hapşüüü - çok yaşa
21:43 - pisi pisi kopatım, billah yaparım, sensiz olamam ben, senden kaçarım
21:45 - ders bittiiiiiiii heayooooo


scanner aldıktan sonra karaladığım kağıdı scan de yaparım canlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder