16 Aralık 2007 Pazar

Hayalim kırık

"çek lan hadi ikimizi çek hahaha bakim nasıl çıktı, aaa çok egzanterik harkülade bir poz olmuş" - "sen niye kafayı çekince böyle abidik gubidik kelimeler kullanıyosun" - "ne diyon lan" - "hadi bi tur daha bu sefer bendensiniz" - "heyooooo"
hep aynı muhabbet hep aynı konuşmalar, ama hepte eğleniyoruz. taaa ki o acı an yaşanana kadar. "abi....... abi....... ben, ben gelcem birazdan" - "ah be kardeşim, hadi kolay gelsin"... evet ve ondan sonra cesaretimi toplayıp tuvaletin yolunu tuttum Irish Pub'da. Merdivenlerden yukarı çıktım, tam 18 basamak. saydım. evet tek tek saydım. ve karşımdaydı erkek adamı simgeleyen işaret. yavaş ama emin adımlarla yürüdüm. kapıyı iteledim. ve tam 9 kişi sırada bekliyordu. yerle bir olmuştum. acil işemem ve rahatlamam lazımdı. 2 pisuar vardı toplam, ama her zamanki gibi 1i taşmıştı. artık o pisuvarın içine nasıl işedilerse tıkamışlar. yani işleyen bir pisuvar var hali hazırda ve bir tuvalet, bildiğimiz tuvaletlerden, zçmak için olanlarından. orası da doluydu, büyük ihtimal biri zçıyodu (ne büyük süpriz dimi).
benim için zaman iyice daralıyodu, git gide daha çok baskı altında kalıyordum, çünkü önümde pisuvarı görüyodum. ama işeyemiyordum. ayrıca çişşşşşşşşşşşşşşşşşşş diye sesler yankılanıyordu her yerde. hep bir kişi eksildiğinde daha çok mutlu oluyordum.
ve en sonunda sıra bana geldi çok sevindirik bir şekilde gittim pisuvarın önüne dikildim, fermuarı indirdim, ve arkamda sıra bekleyenlerle dalga geçmek için şöyle bir arkama bakıp sırıttım. ama tabi benim şansıma benden sonra gelen hiç kimse yoktu, tuvalet boştu, bir ben bir pisuvar bir de hala zçmakta olan eleman vardı, kimseyle dalga geçemedim. resmen o gece o an benim için bitmişti, aslında işemeyi yarıda bırakıp eve gitmek istedim, ama onu da yapamadım, hayal kırıklığına uğramıştım çok, rahatlıyodum, ama hayalim kırıktı.
işimi bitirdim ellerimi yıkadım ve eşekler kağıt havluları da tükettikleri için ellerimi pantolonumda kurutmak zorunda kaldım, sonra açtım kapıyı ve o an çalan "rubi rubi" şarkısı eşliğinde tıngır mıngır aşağıya indim.
"aaa resim çekiniyolar" - "Enis gel Enis hadi resim çekiniyoz" - "çek lan hadi ikimizi çek hahaha bakim nasıl çıktı, aaa çok egzanterik harkülade bir poz olmuş" - "sen niye kafayı çekince böyle abidik gubidik kelimeler kullanıyosun" - "ne diyon lan" - "hadi bi tur daha bu sefer bendensiniz" - "heyooooo"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder