18 Mayıs 2015 Pazartesi

Twitter'ın Emre Belözoğlusuyum

Evet. Bu iğrenç gerçekle uyandım bugün. Uyanır uyanmaz aklıma ilkten tuvalet geldi, fena halde sıkışmışım. Kalktım tuvalete girdim, tam tuvaletimi yapıyorken acaba fenerbahçeye ve beşiktaşa salladığım küfürlerden dolayı beni blokluyan, veya bana küfür eden birileri olmuş mu diye LG G2 marka telefonumdan Twitter uygulamasına girdim.

Hiç bir şey yoktu. Kimse ufacık bir tepki bile göstermemişti. Acaba insanların hoşuna mı gidiyordu böylesine küfür etmem? - Fakat hoşlarına gitseydi FAV rekoru kırmaz mıydım? Acaba benden tiksiniyor muydu insanlar? - Fakat tiksinilsem takipten çıkarılırdım.

Yoksa Emre Belözoğlu gibi miyim ben? Sürekli küfür sürekli fuck off... ama Twitter haricinde tanısanız şeker gibi insanım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder