18 Şubat 2015 Çarşamba

Esnaflardan tiksiniyorum

"Esnaf  hededir, hödödür... Esnaf bizim hedemizdirrrr, hödömüzdüüüürrr..." - Bakın dostlarım en basitinden taksici esnafından bahsedeyim size... Arada bir de olsa taksiye binenleriniz varsa yüzde yüz eminim ki 65 yaşlarında, tontiş, takım elbiseli, bakımlı o taksici abiye denk gelmişsinizdir... Binerken size "hoşgeldiniz efendim" der, inerken "güle güle efendim" der, 13 lira 25 kuruş yazan yere 13 lira 25 kuruş alır 14 değil. İşte bu abimiz hariç bütün taksi esnafı götveren sikik puştoğlupuştlardan oluşuyor arkadaşlar. Aksini iddia edeniniz varsa gitsin taksicilik yapsın.

Tarihe not düşülsün diye söylüyorum, şu an efsane kar yağıyor İstanbula. Dün gece de birileri kar topu oynarken bir esnafın vitrinine tesadüfen (veya bilinçli, çok farketmez çünkü) kar topu atmışlar. Esnafta çıkmış kar topunu atan adamı kalbinden bıçaklamış.
Sinirlendim bak. Küfür falan etmicem sıkıldım bu insanlara küfür etmekten... Ben küçükken, Avusturyada yaşıyorken, belediye otobüslerini hedef alır hep kartopu atardık, 1-2 sinirlenen şöför dışında genellikle hepsi gülerek el sallardı.... Ya siz ne denli ruh hastasısınız amına koyim, kar topu atılan adama el mi sallanır. Otobüsten inip öldürsene....

Neyse cinayetlerden uzaklaşalım ben size esnafı anlatmaya devam edeyim.
Benim babam badanacı. Ben Avusturyada yaşıyorken onunla bir çok tatilimde işe gider babama yardım ederdim. Babam tam bir mükemmeliyetçi. Tamam bu onun şahsi karakterinden kaynaklanıyor olabilir, ama paspal iş arkadaşları bile tertemiz iş yapıyorlar. Neden? Çünkü orası Avusturya. Nedeni bu... Herkesin işine saygısı var...
Gelelim Türkiyeye. Geçen banyoyu falan yenilettik, fayansçı bi dayı geldi. Arkadaşlar yaptığı işin anasını sikeyim ben. Usta olacak bi de... Sana usta sıfatını verenlerin evveliyatını sikeyim.
Arkadaşlar bakın, Türkiyedeki esnafın 99%u sikilmiş götoğlanlarından oluşmakta... Sen arkadaşım, esnafsan ve bu yazıyı şu an okuyosan bana küfür etmeden önce git bi aynaya bak, kendine "bende sahtekar işgüzar bir atyarrağı mıyım?" diye sor kendi kendine.. Eğer öyleysen eminim aynaya baktığın an anlayacaksın, ama kendine yediremeyip bana yine de küfür edeceksin.. Senin babanı sikeyim orospuçocuğu sen kime küfür ediyosun lan?


Son yıllarda boku bokuna ölen masum insanların hepsine Allah rahmet eylesin...

2 yorum:

  1. Haklısın. Küfürlerinde sonuna kadar haklısın. Bi kadın olarak bu ülkede küfür etmemek içinden sövmemek elde değil ne yazık ki. Rahatlatmıyo orası da ayrı ya neyse...

    Yalnız benim taksilerde (İstanbul dışı) 13.25se 13 alır :)

    YanıtlaSil
  2. trafikte de güzel ve sakin araba kullanıyorlarsa helal olsun onlara... ama ben fikrim sabit :(

    not: küfür terapi gibidir... toplumda edemiyorsanız bile içinizden ediniz, rahatlatıyor :)

    YanıtlaSil