4 Temmuz 2014 Cuma

Banyo Tadilatı ve İşçi hakları

Bakın arkadaşlar, oruçluyum! Asabımı bozmayın. Küfür ettirip orucumu bozdurmayın ulan!!!! Evet bu hakkı kendimde görüyorum. Oruç tutan herkes gibi "başıma vurdu sikerim belanı tövbe tövbe" demek bence de serbest.

Mesela saat şu an 11:50 ben gece nöbetinden çıktım. yaklaşık sekizbuçuk saattir oruç tutuyorum ve daha iftara 9 saat var tam. O yüzden oruç tutmayan sizler bizlerin asabiyetini anlayışla karşılamanız lazım, alttan almanız lazım.

Neyse ne diyecektim asıl ona geleyim. Ya bak küfür etmek istemiyorum oruç gitmesin diye ama bu "usta" adı altında gelip evde banyo tadilatı yapan adamların alayının aQQqqqqQQQq.. Kapı kasasını değiştirdik kapıyı vurarak kapatmamız gerekiyor. "Ulan" diyorum "Bu kapı neden normal kapanmıyor"... neyse çağırdık adamı, odamdayım sesleri duyuyorum, anneanneme anlatıyor "bu pimi yer edecek teyzecim, o iyice yerine oturması lazım, böyle olması normal" falanlar filanlar... Oruçluyum ya, asabım bozulduğunda kimse bişey yapamaz ya bana, hani kendi inancıma göre tutmuyormuşum da zorla tutuyormuşum gibi davranmakta haklıyız ya hepimiz... Neyse, fırladım odamdan "abi" dedim "benim böyle yakışıklı, boyu posu yerinde, manken tipli, yürek yakan bakışlarıma kanma, benim okul hayatımdaki bütün tatiller inşaatlarda peder beye yardım etmekle geçti... Ben hayatımda böyle 'yok efendim zaman tanıycan kapıya' 'yok efendim pimi şöle böle yer etçek' diyen usta görmedim... bak abi sözümü kesme bişey anlatıyorum, bunun kolu ne için var? kapıyı yavaşça kapatıp açmak için dimi?" dedim "evet" dedi. "Heh bak, bu neden kapanmıyor o zaman, bak... bak... bak..." (o esnada kapıyı yavaşça çekerek kapının kapanmadığını ıspatladım) dedim. Elindeki matkap motoruyla 2 vidayı yerinden çıkarım 1 milim oynattı ve kapı olması gerektiği gibi çat çat açılıp kapanmaya başladı. "eee zor muymuş?" dedim. "Ya şimdi bak o şöööle böööle" başladı yalanlara... Bak valla oruçlu olmasam ağzını yüzünü dağıtırdım da dua etsin imanımı yerine getiriyorum bu ay. Hem bugün cuma. Gece nöbetinden çıktım, Cuma vakti uyurum diye tahmin ediyordum. Şurda kaldı birsaaton dakika. Giderim heralde Oruç tutup cumaya gitmemek olur mu? Olmaz.


Bu inşaatın ilk günü (tabiyki nereye sıçacaklar esprisini yaptım. Irgatlar anlamadı)

Bu da şu anki hali (önceki halini çekmeyi akıl edemedim, anılarda saklı...)


---------BURDAN SONRASINI SADECE KAFİRLER OKUSUN ZİRA ORUÇ TANIMAYARAK SAĞLAM KÜFÜRLER ETTİM---

-----

He o fayansları döşeyen orospuçocuğunun anasını götünden sikeyim amına koydumun evladının oruç moruç tanımıycam bu konuda amına koydumun evladı anasını sikti attı fayansların. Onu da çağırcam malzeme parasını zaten hesaplamaya gerek yok çünkü ben onu ayrı almıştım. Bütün işçiliğin parasını da geri alcam. Sikerim lan seni orospunun sıçtığı götoğlanı pezevenk piç. İşçi hakları sendika bilmemne arkadaşarası iyice kendimi solcu gibi gösterecek laflar ediyorum sizin hakkınızı korumak için sen göt gibi iş yapıyosun amcık. Senin ananı sikicem dur hele sen dur....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder