18 Mayıs 2014 Pazar

Bir kaç gün üzülüyorsun sadece

Soma'daki insanlara üzülüyorsun... Çaresiz kaldığını hissediyorsun... Sonra yine halk olarak kutuplaştığını görüp herşeyden nefret ediyorsun... Ben, bence kutuplaştırdığını düşündüğüm kişiye kan kusuyorum, nefretimi anca sosyal medya ve arkadaş çevremde tükürükler eşliğinde küfürler ve beddualar ederek dile getiriyorum... Bir bakıyorum bende saf tutmuşum...

2 gün geçiyor, Bosna ve Sırbistan'daki sel felaketi için dualar ediliyor...

Bir video izledim, adamın evi yerle bir oluyor... Peder bey boşnak, o yüzden bi kaç kelime boşnakça biliyordum, aklımda sadece küfürler kalmış... Adam ağlayarak küfür ediyor, aslında isyan...

Ya amına koyim daha savaşın yaraları tam sarılmamışken neden? Neden ulan neden???

He ben burda gelcem şimdi bi kaç foto felan paylaşırım, bu yazı az aşağıya kayar, sonra komikli yazılar yazarım... Herşey unutulur... 2014'ün son günleri TV'lerde "Bu sene neler yaşandı?" temalı programlarda "Mayıs ayında Soma faciası ve bir kaç gün sonra Bosna ve Sırbistandaki sel felaketleri yaşandı" anonsuyla tekrar 15 saniyeliğine üzülürüz o kadar çünkü 'The Show must go on'...

O halde anasını avradını sikeyim ben böyle işin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder