21 Şubat 2014 Cuma

Tavuk

"Tüketim, tüketim, tüketim... sadece tüketiyoruz artık, iyice boku çıktı bu işin, iyice tüketim toplumu olduk, hiç bir şey üretmediğimizden de yakında tüketecek bir şey bulamayıp birbirimizi tüketecez... işte bu bence 3. dünya savaşının başlangıcı olacak. Ayrıca şöyle düşün mesela tavuk, aga dünya da kaç tane kentaki fray çikın var? Ulan bu tavukların soyu nasıl tükenmiyor? Ve tavuk hala ucuz... Hormon aga işte, Yumurtadan civciv çıkıyor 20 günde etli butlu tavuk oluyor.. nasıl oluyor? hormonla.. yoksa yetişmesine imkan yok..." diye günümüz çağının bence en önemli soru ve sorununu çözümlemeye çalışıyordum ki sigaramdan bir nefes alayım derken herkesin telefonda tviter ve instagram'a daldığını gördüm. Siklerinde bile değildi günümüzün en büyük sorunu, onlar tüketmeye devam ediyorlardı. Dinlemedikleri için sözümün bittiğini sanan arkadaşım "ya karnım acıktı acaba pizza mı söylesek?" dedi "işte" dedim "sizin hepinizin sorunu bu, anca ye, iç, yat..."
Sinirlenmiştim. Bir hışımla kalkıp sandalyede asılı olan montumu çekip ayakkabılarımın üstüne basarak çıkıp gitmek istedim o evden. Çıkıpta napıcaktım ama? "Deli gibi yağmur yağıyor, saatte epey geç olduğundan muhtemelen minibüslerde çalışmıyordur, bu yağmurda da metrobüs durağına kadar gitmem için ya taksiye binmem gerekecek ya da sırılsıklam olmayı göze alıp yürüycem... Metrobüs zaten bu saatlerde anca saatte bir kez geçiyordur... Metrobüs turnikeleri de açıktır, yani şöför kapısından binip onun yanında akbil basmam gerekecek... Akbil anneannemin emekli akbili kesin şöför laf eder... Gerçi bazen o saatlerde arka kapıdan binip akbil basmayanlara bile ses çıkarmıyorlar ama belli olmaz ruh hastası bir şöföre denk gelebilirim... Zincirlikuyuya kadar daha 21 durak yol var, anons felan çekip polis çağırabilir olay yerine... Gerçi bu gibi durumlarda ne yapıyorlar bilmiyorum ama kesin sıkıntı yaratır ibnenin çocuğu bana... Korsan mı çağırsam acaba? ama hiç tanıdığım korsan da yokki... Arkadaşlarımın kesin vardır ama şimdi posta koyup bi de utanmadan korsan taksi numarası mı istiycem? Taksiyle eve gitsem 50-55 liradan aşağıya götürmez..." diye düşünürken bir baktım bizimkiler pizzacı kapattığından Kİ EF Sİ den KOVA söylemişler... Bağdaş kurmuş yerde otururken koltukta oturan arkadaşım ayak tabanıyla dürtükledi beni "AL YE".... "Olm bu tavuk akşamdan kalmış bayat tavuk değildir dimi lan?" derken bir but'u kemirmeye başlamıştım bile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder