8 Şubat 2010 Pazartesi

Superbowl XLIV

Ntv Spor şimdi özeti veriyor. Dün gece oynandı bu. son 2 yıldır izleyemiyorum ben bu en sevdiğim spor etkinliklerinden birini. Bunda da otu boku yayınlayıp bunu yayınlamayan güzelim Türk tv kanallarının suçu var. Neyse efenim. Diyeceğim şudur ki yakında çatıya uyduyu bağlattırıyorum. Bütün orta Avrupa kanallarına eriştikten sonra izler miyim sizi sanıyosunuz. Bu kadar imkanı olup bu kadar boktan yayın yapmak aslında büyük başarı.

Maça gelecek olursak, geçen yıllarki kadar büyük bir şey olmamış gibi. Ya da özet yetmedi bana bilemiyorum. Ulan ORF zamanında sana az küfür etmedim ama harbi kralmışsın sen be.

1 yorum:

  1. bu oldu bitti geçti gitti ama o vakitler e2yi ne zaman açsam şovlarda hep bu mevzu konuşuluyodu espiriler filan ben de mal mal bakıp mısır ekmeği yiyodum evde. anam yapmış idi. aklıma geldi şimdi

    YanıtlaSil