7 Aralık 2009 Pazartesi

Korsan taksiye evet !

Aranızda taksici olan, veya herhangi bir akrabası, babası, annesi, eniştesi falan taksicilik yapan birileri mutlaka vardır. Bakın kalkıp bana "yok benim teyzem öyle senin dediğin taksicilerden" değil geyiği yapmayın diyeceklerimden sonra.

Maçtan çıkmışım, berabere kalmışız, hakem bizce maçı katletmiş. Özetlere bakayım dedim Kewell'ın korner direğindeki pozisyonu görünce direkt geçtim Ntvspor'a Roma - Lazio maçını açtım. (Hayır uzakta olsan neyse diyecem ama sende depar attın koştun korner direğinin oraya, 1 sarı kırmızılı 2 mavili (erman deyimiyle) var, ve en son topa 2 mavili aynı anda dokunuyor ve top kornere çıkıyor sen kalkıp aut veriyosun. Senin ben harbiden haysiyetini sikeyim)


Neyse işte maçtan çıktım. Normalde eve 15-20 dakika da yürüyerek ve hiç bir şekilde bayır mayır çıkmadan ulaşabiliyorum. Ama bu seferlik taksiye bineyim, sinirliyim, yorgunum, yürümek gelmiyor içimden dedim. Ama gel görki bütün taksiciler "garşıya gidiyom abi" triplerinde. Sonra korsan taksiye binince "vay efendim korsan taksiye hayır saat 11:00 da buluşup korna çalcaz" ....... Siktirin laa!

Çakal belgeseli çekilsin. İlk bölümün konusu siz olursunuz. Yok kısa mesafe gitmiyorum. Yok karşıya sadece müşteri alıyorum. Ondan sonra "abi açlıktan ağzımız kokuyo"... kokar tabi pezevenk, nerden baksan 5-6 lira alırdın benden ve belki burdan havaalanına, havaalanından kartala, kartaldan düzceye, düzceden de bostancıya müşteri bulurdun?  Ama yok "iş yok abi, zam geldiğinden beri kimse binmiyo abi, zaten gece tarifesi açmıyoduk abi" .... Bi de bindiken sonra kısa mesafe olduğu halde arabadan indiremeyen taksiciler var "bazıları almıyodur bu mesafe de dimi" diyerek benden övgü bekliyolar.. sizin de amınıza koyim.

Trafikte de apayrı tez konususunuz. Sanki yolları babanız yaptı sizler için. Yok kornaya boş boş basmalar (bunu da genellikle müşteri almak için yapıyosunuz ya, hepiniz mi GTA oynadınız be ibneler? taksiye bineceğim varsa zaten kolumu uzatıp durdurmasını biliyorum, bineceğim yoksa da götüme götüme girip kornaya niye basıyosun?), yok yol hakkını hep kendinde görmeler falan filan..

He şimdi gelip bana "yok efendim hakem haklıydı ayrıca taksicilerde haklı" demeyin size de küfür ederim.
Yoldayken ayrıca düşündüm "ulan avukat olsam bunu yapan bütün taksicileri mahkemeye vermekle tehdit ederdim kesin vardır öyle abuk subuk bi yasa plakalarını ellerinden alırdım" dedim sonra "amaaan onla mı uğraşcam lan avukat olsam zaten altımda arabam olur" dedim sonra "hem taksicilerden korkulur lan. Birinle ağız dalaşına girersin bütün taksiciler toplanıp seni kovalar" dedim sonra "en iyisi bunu bloguma yazayım nasılsa hiç biri beni takip etmiyodur, yaşlı başlı adamlar aıakoyi.. bişey olmaz" dedim....

4 yorum:

  1. aynen mk. bide diyelim 25'e anlaşırsın, ama taksimetreyi de açar. bi gelirsin istediğin yere taksimetrede 40 yazıo 30 ver bari diye tutturur amk! saat olmuş sabahın 5i kafam çakır,yanımda hatun var gaz haldeyim. ben seni orda sikerte sikerte bayıltırım, o kafayla sonra al başına belayı!
    bide bunların minibüs versiyonu var. 20 km'nin üstüne çıkmıyo ipneler.sokakta her yürüyen her allahın kulu için yavaşlayıp, korna çalıp insanın kafasını skmiyolarmı bide, illet oluyorum! ters yöne yürüyorum ulan, anla artık!

    YanıtlaSil
  2. ciddi bir konu ama son cümlenle yine güldürdün beni allah da seni güldürsün :D

    YanıtlaSil
  3. Altına imzamı atmak isterim bu yazının!

    YanıtlaSil
  4. hahah, çok eğlendim okurken. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil