31 Ağustos 2009 Pazartesi

Big in Nippon

Gece türkçe konuşabilen japon bir genç geldi mağazaya. çok şaşırdım. "senin türkçe iyimiş hacı" dedim. "ehiehi sa-ol" dedi. kredi kartıyla ödeme yaptı, baktım japonca imza atıyor. "aa benim adımı da yazsana japonca" dedim. yazdı. acaip etkilendim. japon genç gittikten sonra "ulan bu japonlar saf maf ama bu türkçe biliyo, ya buna türkçe öğretenler çakallığı da öğretmişse. adımı yazmak yerine ya amını sikiyim falan yazmışsa" diye şüpheye düştüm. tesadüf o ya 15 dakika sonra japon bir genç kız geldi. o da türkçe biliyordu. "oha" dedim "bir gece de iki türkçe bilen japon. hemde harbi japon, koreli falan değil"... "ya" dedim "şurda ne yazıyor?" - "e-nis in-oan" dedi. çok sevindim, demek ki diğer japona sadece dilimizi öğretmişiz, piçliği değil.

Not: sikenır'ım olmadığından siken edemiyorum japonca adımın yazılı olan kağıdı, bulursam ederim. edicem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder