14 Temmuz 2009 Salı

Those were the days my friend

Geçen hafta Galatasaray kafilesi Hollandaya uçtuğu için bizim mağazaya da uğramıştı. Benim izinli günüme denk geldiğinden kaçırmıştım bu hadiseyi.
Dün sabah Fenerbahçe takımı geldi. Tabiki benim çalıştığım saatte. "ulan" dedim "şansımı sikiyim birader". Şift döndüğüm diğer iki elemandan biri Galatasaray'lı diğeri Beşiktaş'lı olduğundan hiç birimiz hoşnut değildik bu durumdan. "Saat sabahın 6sı ne işiniz var lan bu saatte burda siktirin gidin gece hayatına takılın olum" diyesim geldi.
Aynı esnada Pera Classic's diye bir albüm çalmaktaydı. Bilindik melodileri şarkıları kemanl ve piano ile çalmışlar, sanat işte. Tam bütün takım içeri doluşmuşken bir anda arka planda bir melodi. "those were the days" melodisi. (bilmeyenler için "yarrağımı ye fener" melodisi) Sabah sabah o renklerle karşılaştığım için, o embesillerle karşılaştığım için yaptığım bütün siniri almıştı bir anda o melodi. O besteden şahsen tiksinsem bile o an öyle bir tesadüfün oluşması anlatılmaz yaşanır dedirtecek cinstendi.

Aranızda elbet "hasiktir canım öyle şey mi olur" diyenler çıkacaktır. "oluum iki gözüm önüme aksınki ekmek kuran çarpsın ki" demicem. 40 saate yakındır sırf o olayın verdiği mutluluğu zaten bir ben bilirim. Gerçi hiç bir fenerli futbolcu iplemedi bile o melodiyi duyduklarında, hatta büyük çoğunluğuna sorsam o besteyi hiç duymamışlardır bile ama olsun. Karşımda onlar varken böyle bişey yaşamam benim için güzeldi.
Beşiktaş gelince de inleyen nağmeler şarkısı çalacakmış.

7 yorum:

  1. ulan sonuna kadar ehe ehe ehe diye geldim son cümlede çakmışsın lafı aşşalık enis bebesi =)

    YanıtlaSil
  2. ben çok seviyorum. sakin ve çok güzel besteler seçilmiş. sen kitap okurken dinleyebilirsin arka fonda mesela

    YanıtlaSil
  3. perra classic´s tavsiye edilir. tesadüf eseri td de görüp indirmistim.

    YanıtlaSil
  4. uuauaua zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xD

    YanıtlaSil
  5. pera classic's indirdim dinledim bunca tavsiyeden sonra.. gerçekten güzelmiş..

    YanıtlaSil