6 Mart 2009 Cuma

Slumdog Millionaire Call center


Eveeet, filmi izleyenler bilir. Yarışmada buna nerde çalışıyosun dediler. Call center dedi, o an ben küfür ettim "lan salak callcenter da çalışılınır mı öf pöf" dedim, sonra yarışmayı sunan adam "demek sensin beni her sabah arayıp bişey satmaya çalışan" diye dalga geçti o an ona küfür ettim "ulan keyfime mi arıyoruz eşşoğlueşşek" dedim. Sonra çocuk dediki "hayır ben aslında çaycıyım orda" o an bi sevindim bi sevindim. ulan keşke bende callcenterda çaycı olabilsem dedim. ama mümkün olmadığı için 2. callcenter işimende çıktım. Evet şu an işsizim ve Biletix'in çağrı merkezine başvurdum. tam alıyorlardı herşey hallolmuştu ama olmadı çünkü lise mezunu istiyorlarmış. İyi dedim, size bol şanslar dedim, bensiz işiniz bok gibi gidecek farkında değilsiniz dedim, slumdog millionaire'i izlediniz mi dedim. illa bi okul mezunu olmak lazım değil akıllı olmak için dedim.
Asıl okul sokakta dedim, sen o okumuş götünü sokağa çıkar keserler dedim, ama nafile. Yine evdeyim. Bari çay yapayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder