10 Mart 2009 Salı

Oy toplamak


Bu konuda cahilim evet. Avrupa da hiç böyle olmuyor seçimler evet. Bu kadar çok gereksiz materyale giden paralara acıyorum.
Ama değinmek istediğim konu bu bayraklar mayraklar değil. Şu üstte gördüğünüz seçim arabaları.

Arkadaşım, hava soğuk. Cam mam o yüzden kapalı. Müzik falan dinliyorum. Dışardan böyle araba geçiyor, sese yüklenmişte yüklenmiş. Tabi önce ne olduğunu anlamıyorum ve ezan sesi olabilir diye müziği falan kesiyorum. sonra bir bakıyorum herhangi bir partinin (aha yine geçiyor "beşiktaş her gün biraz daha biraz daha güzelleşiyor genç güvercin...." sözler bu) seçim şarkısıymış. Sinirlenip tv'nin sesine yükleniyorum, Müziğin sesine yükleniyorum, komşulara yazık.

Ayrıca;
Benim arabam olsa,
benim süpersonik müzik sistemim olsa arabada,
benim güzel discotronik electronik arşivimden parçaları son ses çalsam,
Polis beni kenara çekip "toplumun huzurunu bozmaktan" ceza keser mi kesmez mi?
Keserse bu seçim arabalarının anasını sikerim söylemiş olayım en baştan !

1 yorum:

  1. Bizim evin onunden cok gecmiyordu bunlar, onun icin cok sorun etmedim sesi. Benim sorun ettigim senin de yazip ustunden gecmis oldugun "para" olayi. Bayrak sektoru filan hareketleniyor da, bildigin pislik bildigin ziyan bunlarin hepsi.

    YanıtlaSil