7 Mart 2009 Cumartesi

Konferans

Şu an Real Madrid - Athletico Madrid maçını izliyorum NTVSpor'da. Bi anda "ve gol barcelona 1-0 öne geçti athletico bilbao karşısında" diyip o maça bağlandılar golün tekrarını 1 kere gösterip tekrar Real maçına döndüler.
Bunu Türk televizyonlarında ilk defa gördüm, daha önce yapan oldumu bilemiyorum ama sanmıyorum. Alman Lig'ini yıllardır bu şekilde izleyen ben Türkiye'de bunu görmekten gurur duydum. Son 3-5 haftayı Türkiye Liginde şampiyonluk yarışında olan takımlar aynı saatte oynuyor ama Lig Tv bu işi beceremiyor, gol olduğu an ve sen diğer maçtaki golü görmek istiyosan bi saat o kanalı arıyosun.

FUCK OFF LİG TV FORZA NTVSPOR !!

*ama en çok fuck off dsmart'a.

3 yorum:

  1. Katılıyorum.Zaten Lig Tv yalan dolan,son zamanlarda d-smart diye bişiy çıktı o hepten yalan dolan.Forza NTVSPOR!

    YanıtlaSil
  2. enis perşembe günü için bi organizasyon yapalım. maç dsmartta. beraber izleyelim.

    YanıtlaSil
  3. Bence son haftalarda diger takimin attigi golun gosterilmemesi daha mantikli. Mesela ben BJK GS ile cekisiyorsa ve GS gol atmissa, bunu tam bizim mac 0-0ken ve stres doluyken gormek istemem. Gorursem 7 ceddine saydiririm golu yiyen kalecinin ekstra gunaha girerim.

    YanıtlaSil