31 Mart 2009 Salı

Beauty and the Beast

Efendim, bu yeni bi' seri olacak.
Halil'le saatlerdir msn'de konuşuyoruz, konu ordan oraya gitti, ve doğal olarak en sonunda kadınlara geldi. Sonra konu ordan da saptı, neden öküz'e benzeyen erkeklerin güzelim kızları götürdüğüne tanıklık ettiğimizi tartışmaya başladık. Neyse lafı fazla uzatmayayım ve başlangıcı bu çiftle yapalım:

Adriana Lima & Marko Jaric



Şimdi, "gönül bu ota da konar boka da konar" mantığından sapıp bu dangalağa benzeyen adamın bu hatunu nasıl avladığını tartışmak istiyorum, hadi bakam.

9 yorum:

  1. Para diyecegim ama Lima da iyi kazaniyordur herhalde... Buyu yapmislar belli ki Lima'ya.

    YanıtlaSil
  2. Abi ben de öküz´e benziyorum ben niye limayi tavlayamadim?

    YanıtlaSil
  3. Karı da güzel değil ki olm,ideal bi çift olmuşlar.

    YanıtlaSil
  4. @GK; ibne misin nesin lan sen? kristin kreuk'a çirkin der lima'ya çirkin der, hadi lima çok çok güzel değil kabul, bilhassa ağzı yamukyumuk ama olum "karı da güzel değil ki" denilmez ayıp.

    YanıtlaSil
  5. Lima'yi guzel bulmayan birinin bundan 2 hafta once bana "omer'e de verebilirim" demesi feci bir suphe uyandirdi bende. Murat, gorusmeyelim artik kardesim. Bak "kardesim" diyorum. :D

    YanıtlaSil
  6. ama adamın saçları şahaneymiş. uzunluk babında yani.

    YanıtlaSil
  7. Adamı bilerek şaşı yapmadılarsa ben hiçbirşey bilmiyorum. Fotoğrafı çekende varmış bir ibnelik..Kesin Lima'ya yazıyordur.

    YanıtlaSil
  8. Ben Marko'yu beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  9. Adriana Lima çirkin olum,gram anlamıyosunuz karıdan.Ömerle çıkarım Adriana ile çıkmam.Ama Enisle Adriana arasında kararsız kalabilirim.

    YanıtlaSil