10 Şubat 2009 Salı

Ayar olduğum diziler vol.1

Dudaktan Kalbe

Evet, niye seriye bu diziyle başladım derseniz, şu an "zorunlu" olarak dudaktan kalbeyi izlemekteyim. Josue'li, Melo'lu, Lusiao'lu Brezilya, Gamberini'li, Quaqliarella'lı, Simone Pepe'li İtalyayı Londra'nın Wembley stadında ağırlıyor. Ama ben oturmuş dudaktan kalbe'yi izliyorum. Fuck me.

Oyunculukları da çok kötü bu arada. Yani iyi oyuncu diye bildiğim elemanlar çok tırto oynamışlar, ya bölüm olarak öyle denk geldi, ya da hakkaten tırtoymuş bunlar. Yok neymiş efendim, bestesini beğenmemiş kimse diye ağlıyo. Lan eşşoğlueşşek, keman çalan adamsın, kültürlü zengin bir piçsin, güzelim kızdan bi çocuğun var ve hala adam olmayı öğrenememişsin. İnsan eleştiriye saygı göstermeyi bilmeli. Kimsin lan sen kimsin he?

Vol.2 pek yakında (bir dahaki maçıma engel olan her dizi [except canım ailem] bu tehlike altında, dikkat edin ey kanallar, dizileri maç saatine göre ayarlayın artık alright?)

3 yorum:

  1. dün gece zaplarken rasladım tekrarına baktım az.herifle kızın üstüne oyunlar oynuyolar adamın turnesi iptal oldu ondan zılanmıştır o..ayar olduğum dizilere "binbir gece" ile başlamalıydın.

    YanıtlaSil
  2. perşembe geceleri dizileridir canımdan can alan.önce küçük kadınlar.başta hepsi kızdı ama son 1-2 bölümle hepsi gerçekten kadın oldu galiba.sevişme yiyişme tecavüz her yol var.ondan sonra binbir gece.onu söylemeye gerek bile yok.bilmem kaç bin dolar için skişen bi kadın başrolde.orda da yiyişmenin bini bir para.bu 2 diziyi az daha erotik yapsalar tam bizlik olurmuş lan.konulu hesaaaabı.

    yok yok yine de istemem.dizileri sevmiyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Asli Tandogan'in hayraniyim. Gerisi beni irdelemez.

    YanıtlaSil