15 Aralık 2008 Pazartesi

Skinde olmamak

Olay'ı herkes duyacak, tartışacak, konuşacak. Ben olay'a değinmek istemiyorum. Bush'un yanında duran Irak'lı adama duyduğum saygıyı ve hayranlığı dile getirmek istiyorum. kimdir neyin nesidir bilmiyorum ama 30 santim yanında duran George W.'ya ayakkabı atıldığı halde hiç şeklini bozmadan orda duruyor.

Siklememek nedir:









- Gayet normal















- George Dabılyu'nun hayranı George'a ayakkabısını atıyor.
- Adam bakıyor













- George Dabılyu süpersonik reaksyonla eğliyor.
- Adam uyuyor













- Ayakkabı amerika bayrağına doğru uçuyor.
- Irak'lı hala bakıyor














- Grup Sex

4 yorum:

  1. Ben olmasam blogun kapanacak gidecek, ben bunu anlamadim :p

    Herif hakikaten uyuyor. Bir gece once besik mi salladi, cok mu icti, yoksa normal yasantisi mi boyle geliyor merak etmedim degil.

    YanıtlaSil
  2. yahu adam ikinci ayakkabiya nazi selami cakiyo, dikkatli bakin ehüehüehü

    YanıtlaSil
  3. Olm adam emanet kullansa herif gitcek. Düşün artık. Baya iyi atmış.

    Bush'un da refleksleri iyimiş. Diğer adam niye kıpırdasın ki ben onu anlamadım.

    Amerikan filmi mi sandınız lan? "Aman tanrım" "oo hayır"

    YanıtlaSil
  4. kipirdamasin da, bi mimik filan yapsin. her konusmada yanindaki herif vuruluyormus gibi durmasin orda put gibi.
    *
    beyler dua edin,cok ihtiyacim var. (kel alaka ama olsun, enis baba olsun buranin adi bundan sonra)

    YanıtlaSil