5 Eylül 2008 Cuma

Nefretlik durumlar / Mim

Mim. Blog yazmaya başladığımdan beri 2. defa mimleniyorum. ve 100 kere anlatıldığı halde tam olarak kuralların ne olduğunu kavrayabilmiş değilim. o sebepten dolayı beni mimleyen voodoo'ya ve mim konusunda uzmanlaşmış insanlara "hatalıysam arayın 004365074302311905" diyorum.

negatif:
Her şeye, hayata, yani heeer şeye negatif bir bakış açısıyla bakan insanları anlamıyorum.
herşeye olumsuzca, herşeye umutsuzca bakan insanları anlamıyorum.

bu kadar aslında yav. benim öyle pek nefret ettiğim şey yoktur. bugün işyerinde biri klozet kapağına sıçmış mesela. gördüğüm an güldüm. çünkü nasıl becerdi lan bunu sorusu geldi direkt aklıma. güldüm yani. sıçan kişiye veya o gördüğüm olaya kin duymadım. pek bişeyden nefret etmem. çünkü pozitif insanım. pozitif olun. olalım.

ha bi de:
futbolun ağzına sıçan abramoviç ve mr. şeyh al arabistan'dan nefret ediyorum. futbol'un endüstriyelleşmesini körükleyen her bireyden nefret ediyorum. hayatında bir kere olsun tuttuğu takım için ter dökmeyen, boğaz patlatmayan, ağlamayan insanların hayatının büyük bir bölümünü tuttuğu takıma adayan insanları yargılamasından nefret ediyorum.

Evet bende mim'liyim birini. Ben Acme'yi mimlemek istiyorum, onun fikirlerine saygı ve sevgiyle yaklaşıyorum çünkü. ondan sonracığıma Ömerciğimi de mimliyorum çünkü o olmadan olmaz. bir de Yağız'ı mimliyim çünkü bu sabah 5 dakika içinde 5 comment bırakmış da gitmiş. tabi kabul ederlerse demiyorum. yazmayan ipnedir diyorum.

Not: pek bişey yazamadım çünkü hakkaten dün akşam 19:38 de yazmaya başladığım yazıyı yeni bitirebildim. öyle harbiden pek birşeyden nefret etmiyorum yau. o yüzden beni mim'leyen voodoo hanım "bu ne laa" derse "yauu işte böyle ben böyle yani" demek istiyorum.

Edit Edit Özür Edit:

Ben konuyu iyice ıskalamışım. Kusura bakmasın kimsecikler

4 yorum:

  1. sağol enis mimlenmek esasında kötü bişey değil midir ama ben de mimliycem o halde minnet borcu olayı aklıma geliyo geriliyorum.

    YanıtlaSil
  2. caldirip kapatsak olmuyor mu? yoksa kol gibi fatura geliyor..

    not: uyanikligini gormedim sanma.

    YanıtlaSil
  3. Sıyırdınız mı : )

    Mimlenmek nerden çıktı lan, blogcular arası zımbırtı. Blogculuk kapsülüne iyice yerleşmişsiniz siz eyvah eyvah : )

    Sanalcılar siziii (her ne kadar sanalda gider yapmış olsamda......)

    YanıtlaSil
  4. hhahahahaahahahah neyse kutup zaten mim olayından da hazzetmiyormuşsun madem yapmam bidaha :)

    YanıtlaSil