12 Ağustos 2008 Salı

Alt + F4

Yaptığı bir şeyi bir süre sonra silmek, hiç olmamış gibi davranmak isteyenleri anlamıyorum.
Biriyle paylaştığı bir şeyi o gittikten sonra yok edenleri anlamıyorum.
Bir fotoğraf çekip o fotoğrafı yırtıp atanı anlamıyorum.
Anıları yok etmeyi anlamıyorum.
anlamıyorum.
anlamlı.
Anı.
anlamsız.
anlamsızlaşıyor.
Anıları yok etmek anlamsız.
Bir fotoğraf her ne kadar acı olsa da anı olarak kalmalı
Paylaşılan bir şey yıllar sonra karşına çıkmalı o günler hatırlanmalı.
Silmeyin, yok etmeyin arkadaşım. Yaptığınız, Yazdığınız her şeyi saklayın. Anılar güzeldir.

4 yorum:

  1. bu yazı da dolaylı yoldan bana bir taş... neyse savunmaya geçmicem bu sefer. :D bu arada ctrl + alt + sil yapınca windows görev yöneticisi çıkıyor ekrana. :/

    YanıtlaSil
  2. evet sanırım.. shift delete ile karıştırdı kutup...
    fotoları yırtıp atarsın,günlüğünden o sayfayı yırtarsın ama zihnin o kadar da kolay unutamaz...
    hatırlamayı severim.. eskileri,çok eskileri...
    hatta ve hatta ben hep eski aşklarım için ağlarım..
    unutamıyorum.. unutmam da zaten...
    unutanada kızarım..

    YanıtlaSil
  3. sonunda alt f4 te karar kıldı :D

    YanıtlaSil
  4. ben de sevgilisi olunca feysbuk veya benzeri network sitelerindeki üyeliklerini kapatıp ayrılınca tekrar açanları anlamıyorum. valla kimseye taş atmıyorum aklıma geldi.

    YanıtlaSil