9 Temmuz 2008 Çarşamba

Müzik biznes #2

-Elif Turan'ın Çık aradan şarkısında nakarattan önce söylediği sözü sanırım Fransızca bilmeyen kimse anlamamıştır. Büyük araştırmalarım sonucu söylediği sözün "JE VEUX DEUX EN UN POUR LE MEME" olduğunu öğrendim. Türkçesi "Benim iki tane gariban memem var"


Elif Turan - Cik Aradan ** Video Klip ** Yeni - More amazing video clips are a click away

-Sevda diye biri çıkmış piyasaya belki de uzun süredir var, farkına varmamışım diye şarkı yapmış, kadının gözleri çok güzel, keşke klipte kilotunu gösterdiği kadar gözlerini gösterseymiş.

-Adriano Celentano'yu hep dinlerdim de öyle denk gelince dinlerdim, son 1 aydır adamın şarkılarını karış karış arıyorum, Halil sağolsun 1 albümü komple yükledim şarkıya, Halil var mı başka albümleri de?

-Asuman Krause'de şarkı söylemeye başlamış, klip çekmiş. öff ya serisine dahil olabilir bu nokta.

-Seneler sonra Athena'nın Skalonga klibini gördüm tekrardan. ulan ne tırt klipmiş. ama şarkı güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder