7 Temmuz 2008 Pazartesi

Betufonq Pia - Bok Edebiyatı Fanzin


Betufonq Pia kendine ait ilk albüm çalışması olan "Bok Edebiyatı Fanzin" 'i sunuyor.
16 track'den oluşan Bok Edebiyatı Fanzin'in tüm kayıtları Yazı Tura Records da alınmıþ olup yine Yazı Tura Records da Betufonq Pia tarafından mixlenmiþtir. Albüm'ün altyapıları ( Gorillaz, IAM, Sage Francis, Kashiwa Daisuke, Tesir, Non Phixion ve Emilie Simon ) Coverlarıdır. Albüm'ün kapağında "Krys2looper" imzasını görüyoruz. Gerek tarz gerek lirikal açıdan dinleyiciyi memnun etmeye hazır olan, ilerideki Betufonq Pia'nın çizgisinden örnekler ve ipuçları veren " Bok Edebiyatı Fanzin " de; Türkçe Rap'in ve R&B piyasasının en iyi bayan vocallerinden Esin İris, Betufonq Pia'ya " Istasyon" isimli parçada eşlik ediyor. Albüm'ün tracklist'i şu şekilde

Bok Edebiyatı Fanzin :
1-Intro ( Kashiwa Daisuke)
2- Günaydınlar Efendim
3- Transilvanya Rotası
4- Karanlıklar Prensi Lucifer ( skit )
5- Arcueid ( is Martina Topley )
6- Vahşi Doğu
7- Vodkalemon
8- The Axel Smith
9- Kan Uykumu Böldü
10- Elegiac Couplets ( by Tesir )
11- Bir Delinin Dehlizinden ( Emilie Simon )
12- Dilimden Düşmedin Sen
13- Katilin Oldum Dün Gece
14- Bir Dakika Otuz Sekiz Saniye
15- İstasyon ( Esin İris )
16- İyi Geceler ve Outro

Resmi web sayfası: www.myspace.com/bpia
İstek ve sorular için : www.myspace.com/tesirtsr

Yüklemek için tık.

***********************************************

bence herkes yüklemeli çünkü Betufonq Pia gerçekten çok yetenekli birisi. Böyle lirikal kalitesi üst düzey bişey falan. Hem yükleyin, çünkü ilerde kesin ünlü olacak "ben Betufonq Pia'yı 2008den beri dinliyorum olm" diye de hava atabilirsiniz ilerde.

Şahsen ben daha dinlemedim ama en kısa sürede dinleyeceğim, hatta şu an yüklüyorum albümü, ama dinlemiş ve yazmış birisinin fikrini merak ediyosanız Acme'nin yazısını okumanızı tavsiye ederim, o da şurdan.

Nice Dude!

4 yorum:

  1. "ben betufonq piayı 2008den beri dinliyorum olm" diye de hava atabilirsiniz ilerde.

    :D:D
    ben 31 aralık 2005ten beri piayı dinliyorum..

    YanıtlaSil
  2. yazımda "öf ne hava atçam lan" diyenler elbet olabilir, yukarda comment atan evrimçiğimi görüysounuz, hava atma olayı karşındakini ezme olayıdır. halbuki şimdi çıkıp ulan kerem olmasa sen nah tanıştırdın onla diyesim var ama geçiyorum.

    YanıtlaSil
  3. kerem ne alaka çözemedim ama tanıştırdığı için saygımı, sevgimi, teşekkürümü burdan iletmeyi boynumun borcu bilirim şu dakikadan itibaren.

    YanıtlaSil
  4. Enis bende başkalarına hava atıyorum bu blogger'ın sahibi ile beraber şarkılarım var diye anladın sen onu kanka ;) anlamadın mı yoksa ? anladn sen onu.. Viski.. Eteği olan kadın..

    YanıtlaSil