26 Haziran 2008 Perşembe

Olmadı be canım, suratın çamura bulanmış göt gibiydi

Bir arkadaşın arkadaşının mezuniyetini kutlamak için bi arkadaş beni de çağırmıştı o lüks ve süper müzik çalan mekana. Takım elbise zorunluluğu varmış. 1 sene önce aldığım Takım elbiseyi toplam 3. giyişim oldu o gün ve babam beyaz çorap giydiğim için benle deyim yerindeyse acaip taşşak geçti. odama gittim siyah çorap buldum ve tekrar salona geçtim. Annem çok gururluydu. neden bilmiyorum ama gururluydu. Halbuki benim mezuniyetim değil, benim partim hiç değil hatta benim tanıdığım bi insanın bile mezuniyet partisi değil. ama gururluydu. sanırsam kendi başıma ilk defa takım elbisemin ceketini düzgün giyebildim diye gurur duyuyordu annem.
Gözleri dolmuştu "dur bir fotoğrafını çekeyim oğlum" dedi. "olur" dedim ve poz vermeye başladım. direkt Polat Alemdar havalarına girip çıkardım cep telefonumu ve "bak ben konuşuyomuş gibi yaparken sen beni çek" diye talimatlar verdim annem'e, o da çapidi çapidi çekti fotoğrafımı. "şimdi merdivenlerden aşağı inerken'de çek" dedim "yürü git lan geç kaldın yine" dedi ve azarladı beni. bende koşa koşa aşağıya indim ve otobüse bindim.
Kendimi bi garip hissediyordum. Süper parlayan siyah ayakkabılar, tertemiz takım elbise ve otobüse binerken cebimde ağırlaşan bozuk paralardan kurtulmak için kuruş kuruş şöföre verip arkada oturan yolcuların da sinirini çeken ben.
Aldım biletimi ve şöför "arka tarafa doğru ilerleyin" diye uyarmadan arka tarafa doğru ilerledim. aslında otobüs boştu baya arkada 2 kişilik boş yer vardı o yüzden arkaya doğru ilerledim. İneceğim durağa yaklaştığımda o kırmızı dur düğmesine bastım ve durakta indim otobüsten. Mekan karşıdaydı ve çok acaip arabalar geliyordu, hayatımda ben hala bugün oldu bu kadar Ferrari, Porsche ve Lamborghini'yi yan yana görmedim. Girdim mekana arkadaşlar oturuyordu orda. Gittim merhabalaştım, meğersem mezun olan arkadaş bir kızmış. Mine. Mine'yi gördüğüm an arkadaşıma "oğlum bu kızı ayarlasana bana" demek ve ondan "bu kız sana bakmaz oğlum" lafını işitmek istedim ama diyemedim, öylecene sustum. 2 Bira'dan sonra dilim çözüldü, ben anlattım millet güldü, ben sustum millet yine de güldü, anladım ki benim hikayelerime gülmüyordı, Alkol'ün etkisinden keyiflenip durduk yere öylesine gülüyorlardı. azıcık moralim bozuldu 3. bira'yı da bu niyetle içtim, ve Mine'ye baktım. Mine'nin yanında Çağatay diye bi eleman oturuyodu. Sinir olmuştum ibneye. ama bişey de diyemiyordum. Saatler iyice ilerlemiş, ve kutlamaya katılan 20 kişiden sadece 6 kişi kalmıştı. "Şansın bu oğlum git numarasını falan iste şu Mine'nin" dedim kendi kendime. "Mineçiym" dedim duymadı. "Mineee" dedim yine duymadı "ya amığa koyin" diye fısıldadım Allahtan bunu da duymadı. en sonunda dürttüm kolundan ve ses çıkarmadan ağzımı "dışarı gel dışarı" diye oynattım. kafasını ufaktan sağa sola salladı hızlı hızlı kaşlarını çattı ve "anlamadım" şekli baktı bana. ayağa kalktım ve elimle "beni takip et" işareti yaptım. ve yürümeye başladım. Masa'dan kalkarken masa da oturanlara "bilmem ki" gibisinden bakıp omuz silkti ve beni takip etti. Dışarı çıktık "efendim enis ne var" dedi ve o an acı gerçekle karşılaştım "ulan bu kızın suratı bok gibiymiş içerde ki şekilli ışık olayları yüzünden fark etmemişim püüü ne bok yiycem şimdi" dedim kendi kendime "enis bişey mi var" dedi bana "ha yok ya şey şimdi biliyosun ben Tufan'ın arkadaşıyım o beni çağırmıştı ama işte o gitti bende ortam güzel diye kaldım fakat şimdi fark ettim ki cüzdanımı evde unutmuşum toplam 5 bira içtim 1 tane daha içecem 6 olcak belki 1 vodka içerim 6 bira 1 vodka olur, sen şimdilik öder misin nasıl olsa daha artık sık sık görüşürüz bidahaki sefere veririm paranı geri" dedim "yaaa dert ettiğin şeye bak yaaaaa" dedi ve içeri girdi "ehehe" dedim ve peşinden gittim. ceketimi içerden alıp herkese el sallayarak vedalaştım ve dışarı çıktım. bir sigara yaktım ve otobüs olmadığı için belki dolmuş geçer diye beklemeye başladım, yarım saat sonra Mine ve Çağatay beraber çıktılar mekan'dan. Biri Porsche'ye diğeri Ferrari'ye binip gittiler. Ben'se dolmuş için cebimde ki kuruşları saydım.

1 yorum:

  1. top listte 1e koyarım otobüsün kırmızı dur düğmesi dışında on numero. harbiden lan.

    YanıtlaSil