13 Haziran 2008 Cuma

Futbol blogu dediğin böyle olur

Aceto Balsamico, Romanista Bukowski, Biggins, El Mundo Diago, ultras Movement, ve şu an bir çırpıda aklıma gelmeyen nice Futbol blogu var. evet var. çok var. Aceto felan böyle baya ünlü hatta, geçenlerde "ben bırakıyorum arkadaş" dedi, ülke genelinde kampanyalar başlatılacaktı, millet birbirini vuracaktı o blogu bırakıyor diye.
neyse efendime söyliyim. bu yukarda saydığım saygıdeğer isimler bize hep güncel futbol haberlerini aktarmaya çalışıyorlar, peki acaba aralarından hiç biri gidip "euro 2008 de Türkiyemizin rakibi şu.. ben bunların idmanı bi izleyeyim.. okurlarıma rakibimizle ilgili haberler vereyim.. herkes bilgilensin" dediler mi?
Hayır. Evet Hayır.
ama ben yaptım, Çeklerin idmanını izledim.

Peki ya ben sevgili okurlar? ben Futbol Blogu yazarı değilim, zaten benim nacizane bloguma da günde o kadar çok insan tıklamıyor. (bkz: 2 haftadır sol tarafta duran ankete an itibariyle 36 kişi katılmış, hatta Derya en az 2 kere oy verdiğini de biliyorum. yani sayı 35 aslında) niye böyle uğraşıyorum sizler için? bende bilmiyorum aslında. tesadüfen iş gereği ordaydım. ordayken 3-5 fotoğraf çekeyim idmanı takip edeyim havam olsun dedim.

idmandan notlar:
önce hentbol oynadılar. sonra ilk 11 oynayacak kişiler düz koşu yapıp otobüse bindi. diğerleri ortasaha'dan atağa uzun topla nasıl kalkılır onu çalıştılar. verkaç falan yaptılar. petr cech e özel idman vardı. geri pasını kontrol edip orta sahaya güzel pas atmak. koller hayvan gibi adammış harbiden. bi de penaltı çalıştılar. eğer çalıştıkları gibi penaltı atacaklarsa inşallah penaltıya kalırız diyorum ben şahsen.
ntvspor'un kameramanı da çok küfürbazmış. gittim selamlaştım. ooo kardeşim falan dedi. samimi olmaya çalıştı. sonra benim patron basına kapalı bu idman diye onları kovmaya başlayınca "bu gevurların hepsi de böyle amç.k işte" dedi, ve gitti.

Neyse efendim, eveleyip gevelemenin daha fazla alemi yok. Şimdi size Çek cumhuriyetinin bugün basına ve seyirciye kapalı olan bol taktik ve strateji içerek idmanından kendi ellerimle çektiğim fotoğrafları yayınlıyorum.

Not: evet fotoğraflar hiç bir işe yaramayabilir ama ben gittim araştırdım. kanıt olarakta sadece bunlar var. bir de petr cech le idmandan sonra fotoğraf çekindim. ama onu yayınlamıyorum.






3 yorum:

  1. Verdigin bilgiler, milli takimimizin isine yarayacak mi? hayir. ama musil ilacli baklava armagan etseydin, pazar gunu rahatca kazanabilirdik ve sen de bir ise yaramis olabilirdin.

    ama yine de guzel bir arastirmaci gazetecilik ornegi sayin enis dundar.

    YanıtlaSil
  2. vallahi eline kamerana sağlık.. :D

    YanıtlaSil
  3. enis penaltıyı havaya dikip kaçırdıklarında "YÜRÜ BEEAA İSTİKBAL GÖKLERDEDİR!!!" dedin mi. o değilde gördüğüm en güzel blog şeysi bu ehzhhe. cidden.

    YanıtlaSil