25 Nisan 2008 Cuma

Body ve Ecnebi hamam'ı

Ergenlik çağımın tam ortasındaydım. bazı tipler iyice body yapmış, en zorlandıkları şey o dar tişörtleri giyip çıkarmakken, ben suratımda çıkmayan sivilcelere şükredip sırtımda çıkan sivilceleri patlatabilmek için kuyruğunu yakalamaya çalışan psikopat köpekler gibi dönüp duruyordum. bir kaç arkadaşa özenip, aslında daha çok "bu kambur halinle hangi kız bakar lan sana" diyen bir kaç lavuğun yüzünden kendimi body salonuna atmaya karar vermiştim. gidip biraz vücut geliştireyim, sonra daracık tişört giyip meme uçlarımın görünmesini sağlıyayım istedim.
Ve o gazla da gidip evimizin karşısında ki Fitness salonuna kendimi yazdırdım. daha öğrenci olduğumdan babamların banka hesabını gösterdim ve spor eşyalarımı alıp ilk haftanın gazıyla hergün gitmeye başladım.
Her akşam üstü gidip 3-5 kilo kaldırdıktan sonra Halil Mutlu gibi yürümeye başlıyordum, aynalar da lunapark aynaları gibiydi sanki, 1 hafta da resmen kolum kafam şişmeye başlamıştı.
Mutluydum, Umutluydum.
Bir süre sonra okuldan en yakın arkadaşım Damir'de benim dürtüklememle aynı salona yazılınca birbirmizi gaza getirip 3-5 kilodan 13-15 kiloya çıkarmıştık ağırlıkları.
Bir gün arkadaş heyecanlı şekilde bana doğru geldi, "oğlum arka tarafta sauna varmış, biz niye burda tırt insanlar gibi ağırlıklarla uğraşıyoruz ki, gel sauna'ya girelim" dedi, ve neden olmasın diyip hızlı adımlarla tişörtü ve şortu çıkarıp havlularımızla sauna bölümüne yöneldik.
Sauna boştu, ikimiz oturuyoduk ve birbirimize "ulan sarışın bi çıtır gelir mi sence" diyip kehkeh diye gülüyorduk, ve güzel güzel kızların da sauna da ter atmasını bekliyorduk.
İlk bi yaşlı amca gelmişti, itinayla belden yukarı bakmaya çalıştım.
Ardından yaşlı bi teyze geldi, itinayla omuzlardan yukarı bakmaya çalıştım.
hayal ettiğim çıtır bir türlü gelmiyordu. ama biz hırsımızdan bir gram bile kaybetmemiş bir şekilde hergün acaip bi azim'le o sauna'ya girip kızları bekliyorduk.
2-3 haftalık bu period'dan sonra Damir'in "ulan ne zamandır sauna'ya takılıyoruz, artık ikinci evimiz sauna oldu nerdeyse ama bi türlü bize uygun birisini göremedik, en fazla gördüğümüz memeleri dizine kadar sarkan nineler, napcaz olm biz" demesiyle aklım başıma gelmişti.
O gün anladım ki güzel kızlar'ın hiç biri sağlıklı yaşamıyor.
Yazık bu gençliğe, imkanlar sunulmuş ama hiç biri sauna'ya girip ter atmıyor. Zaten o günden sonra bir daha Fitness'e gitmedim, 1 sene boyunca da her ay babamın hesabından o para çekilmesine rağmen gitmedim.
Body'yi birayla yaparım dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder