8 Mart 2008 Cumartesi

Yastık

oturduğum konum itibariyle bu yazıyı yazmakta zorlanabilirim, lakin koltuğum artık canımı sıkmaya başladı, hamileler için düşünülmüş geriye yaslanılabilinen bir koltukta oturuyorum, arkaya yaslansam kollarım uzanmıyor klavyeye, aslında uzanıyor ama yarım dakika sonra ağrımaya başladığından, sandalyenin ucuna oturup, kambur bir oturma şekli alıp ekrana yakın bir şekilde yazmaya çalışıyorum. gayette başarılı oluyorum. fakat koltuğun köşesi de baldırlarımı bir süre sonra ağrıtıyor. sevmiyorum arkama yaslanıyorum. yarım dakika sonra yine köşeye oturuyorum.
ikinci bi koltuğum daha var, ikea'dan almıştık zamanında, televizyon izlerken harika, ama bilgisayar için tavsiye etmem, sallanan bir koltuk, bakınız şekil A1.
fakat bu hamile koltuğu canımı fena sıkmaya başladı, sırtım için kullandığım yastık ben yokken yuvarlanmış ve insan vücudunda kıç dediğimiz bölgeye denk gelen yere düşmüş, bende otururken sallaparti gelişine vole şeklinde oturduğumdan götümün altında katlandı yastık, ve şu an feci şekilde rahatsız ediyor. Evet, niye kalkıp düzeltmiyorsun ulan diyebilirsiniz bana, böyle bir sitemle, böyle bir isyanla karşılaşabilirim, veryansın edebilirsiniz biliyorum. fakat şu an yastığımı düzeltsem ben bu yazıyı da yazamam, çekil artık götümden be yastık, yazı bitti sende bok koktun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder