10 Mart 2008 Pazartesi

Sakin dur be göt

Russkaja Konseri, Wacker maçı derken 2 gün üst üste çok yorucu geçti, dün gece sabah 6ya kadar yatağımda dönüp durdum, uyuyamadım, saat sabah 11de patron aradı, hadi iş var dedi, ben istemedim çalışmak, ama ekmek parası yav diyerekten kalktım, dişlerimi fırçaladım sonra yine yattım ve tekrar aramasını bekledim.
Evet haftasonu çok yorucuydu, o yüzden de çok terledim, Russkaja konserinden sonra hele baya terlemiştim, eve geldim ama gecenin bi vakti duşa girmeye götüm yemedi, çünkü Annem uyanır, azar işitirim diye tırstım, ayrıca alkollüydüm, o kafayla annem uyanık olsa bile girmezdim duşa heralde. terli terli yattım, sabah duş aldım, sonra maça gittim, orda da terledim, eve geldim duş almadım, bu sabahta almadım, "piiis" diyebilirsiniz bana ama gerçekler acıdır dostum, acı.
gecenin bir vakti duşa girmeyi göze alamayan bu göt'ün sol tarafında dün gece itibariyle kocaman bi sivilce çıktı. hemde içten, sıkılmıyo. evet belki onun acısıyla uyuyamadım dün gece, belki de sabaha kadar aklımdan çıkmayan "haydilililiilili yaar" şarkısı yüzünden. uyuyamadım bu bir gerçek sebebini discovery channel ve national geographic ortaklığıyla tabiki araştırmicam.
o adi sivilce yüzünden bugün arabada hep götümün sağ tarafı üstünde oturdum, ve orası şu an uyuşmuş vaziyette ve götümün iki tarafı da kullanım dışı.

1 yorum:

  1. asjdıasıodjasodja
    sajdıoaıdjaodıajdao
    fkşasfljasflşakjfasfjlaşsfajıdas

    geçmiş olsun

    YanıtlaSil