5 Mart 2008 Çarşamba

Hop hop hanımlar

Kadınların da futbol oynadığını duyduğum zamanlardı. hatta bir kaç ülke de ciddi şekilde lig kurulmuş, dünya kupaları bile varmış. bunları da duyduktan sonra futboldan bir anda tiksindim. futbol erkek oyunudur diye içimden geçirdim, sonuçta okulda öğle tatilinde sırf erkekler top peşinde koşturuyodu. aramıza hiç kız almıyorduk ki.
zaten ilk aklıma gelen terim ise "göğüsle top yumuşatmak" tı. acaba memeleri acımaz mı bunların diye düşündüm.
Fikret abi'de bana hak vermişti zaten, biraz argo konuşuyordu kendisi "karılar top mu oynarmış hasktrsinler emuğa koyin" demişti, gülmüştüm, o günler küfür etmezdim pek, küfür edenleri duyduğum zaman komik gelirdi bana. evet bende o bildiğiniz çocuklardandım, hiç öyle farklı yanım yoktu aslında, benim de televizyonda "bok" kelimesini duyduktan sonra gülmüşlüğüm vardı tabi.
Aradan bi süre geçti, kadınlar futbol dünya kupası var diye haber geldi arkadaşlardan. amerikadaymış diye pek izleyemedim, turnuva sonrası arkdaşlar "finalde penaltı atışları sonrasında amerika birleşik devletlerin'den bir kadın formasını çıkartarak sevgi gösterisinde bulundu laa" demişti bana. koşa koşa okuldan sonra eve geldim, televizyonu açıp spor haberlerini bekledim.
ilk haber "galatasaray transferde atağa geçti" ikinci haber "karakartal transferde atağa geçti" üçüncü haber "ronaldo fenerbahçeye mi gidiyor?" du. kadınların dünya kupası finalinden bir haber bile vermedi kanal d spor servisi. üzülmüştüm.
ertesi gün okula bi arkadaş avusturya gazetesini getirdi, ve fotoğraf ordaydı, kadın harbiden formasını çıkartmıştı, ama arkadaşlarımın bana söylemediği tek şey ise kadının altında siyah bir sütyen giymiş olduğuydu, hayal kırıklığına uğradım. sonra fotoğrafı inceledim inceledim, ve aslında kadının memesinin olmadığını fark ettim, tabiki "göğüsle top yumuşatmak" sorun olmaz o zaman dedim.
sonra almanlar bi kaç kere dünya şampiyonu oldu diye alman kanalları durmadan kadın futbolu vermeye başladılar, ben ise her defasında dünyanın dengesinin bozulduğunu düşünüp lanet ettim herşeye.
Tarih: 5 mart 2008. Algavre Cup 2008. Dakikalar 76yı gösteriyor. Almanya 0 - 1 Danimarka. Gol: Peterson.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder