27 Mart 2008 Perşembe

Euro 2008'e bilet var bileeet.



-abi hangi tribün
-doğu koçum

-abi kaça satıyosun
-550 euro
-ya çok abi ya
-valla napalım birader, buluyosan daha ucuza git al.
-sen nerden aldın?

-550 euro
-4 tanesi mi?
-haha şaka mı yapıyorsun? tanesi tabiki

-peki abi. buyur 2200 euro.
-eyvallah kardeşim, bol şanslar, bugün sizi tutacam.


Evet tahmin edeceğiniz gibi bana bilet tuttu. İlk başvurular Mart 2007'deydi. Başvurdum Innsbruck'ta ki bütün maçlara 4 bilet. kategori 2'den.
1 ay sonra cevap geldi. "your application is succesful" diye. ödedim parasını biletlerin.
ve sonra arada gelen newsletter'lar harici hiç bir şekilde haber alamadım UEFA dot com dan.
fakat bugün gelen bir mail bana acıyı ve tatlıyı bir anda yaşattı.

Mail'de "bekleme sırasındaydınız, ve şans yüzünüze güldü, bilet size çıktı, kabul ediyorsanız lütfen aşağıdaki koşulları okuyup banka hesap numaranızı yazıp onaylayınız. 14 gün içinde para hesabınızdan çekilecektir" yazıyordu.

ben tabi bana çıkan ilk maç'ın bilet fiyatları sandım, fakat onu geçen sene 10 mayıs tarihinde ödemiştim. direk girdim bankamın elektroniğine (e-bankacılık) ve çek ettim (baktım). harbiden de hatırladığım gibi 10 mayıs 2007 tarihli havalelerde EURO2008 diye bişey geçiyodu. sinirlendim ne lan bu eşşoğlueşşekler, diyip paso uefa ya küfür ettim sinirden.

napcam şimdi ben derken herhangi bir şekilde telefon numaralını bulmam gerektiği aklıma geldi, herşey mail ve banka trafiği olarak kayıtlı ve belgeli, zart diye çıkarırım yani. ben biletimi kazandığım maça niye tekrar para ödeyeyim di mi?

sonra H.Ş. yi evine kadar bıraktım, yolda önce eski evinde sonra banka da kısa bi mola verdik ve yolumuza devam ettik, olabildiğince çabuk geri döndüm tekrar, ve hemen açtım yine mailleri ve tekrar baştan okumaya başladım.

kafayı sıyırmak üzereyken orda contact us yazısını görüp bastım üstüne. ve kontakt edecektim.
bi şekilde bi tesadüf eseri kafam çalışmaya başladı ve karşılaşmaları karşılaştırim dedim.
meğer ilk ve parasını ödediğim maç bileti ispanya - rusya maçı içinmiş, "bekleme sırasındaydınız efenim, şans yüzünüze güldü, kabul ediyorsanız kabul ediyoruma basın" yazılı maç ise rusya - isveç maçı.



hemen accept'e bastım. kabul ettim, banka hesap numaramı bildirdim, çekin parayı gönderin 8 biletimi.
yaşasın karaborsa.
yaşasın isveçli sarışın kızlar.
yaşasın rus nataşalar.
yaşasın suratında kocaman ben'li ispanyol hatunlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder