24 Mart 2008 Pazartesi

Euro 2008

Orjinal kupa bu mu değil mi bilemicem, ama Experience Tour da bu kupayı tanıttılar biz vatandaşlara, fotoğraf çektim bende, evet utanmadan kupanın yanına dikilip te fotoğraf çekindim. Bir salonda video tanıtımı vardı, güzel tanıtımdı beğendim, tüm finalleri gösterdiler kısaca, goller ve futbolun gelişimi.
En kıskandığım nokta, 80li yıllara kadar şampiyon olan takımın (ki galba 80'de belçika da yapılmıştı ve Almanya finalde kazanmıştı) taraftarı maç bitiş düdüğüyle birlikte sahaya akın etmesiydi.
Şimdi götün yiyosa in sahaya. yiyorsa.
Ayrıca 84 den beri kullanılan topları tek tek sergilemişler. hoş olmuş.


Ev sahibi rolünde olmamız, Avusturya olarak yani, beni biraz sıkıntılara sokuyor aylardır. "hayatımda kaç kere daha Avrupa şampiyonası yaşadığım ülke de olacak" cümlesi yüzünden bilet kapmak için, tatili turnuvaya göre ayarlamak için, buraya gelecek olan Ruslar'la İsveç'li lerle ve İspanyol'larla haşır neşir olabilmek için aylardır kafa kırıyorum. İğrenç bişey bu turnuvanın kendi yaşadığın yerde düzenlenmesi, otur televizyondan izle senden uzakta bi turnuvayı rahat rahat rakın'la biran'la.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder