23 Mart 2008 Pazar

All Cops Are Bastards (Schwarz, du auch, du hurensohn)

Wacker bugün düşme hattında en önemli maçına çıktı diyebiliriz, sonuncu sırada bulunan Innsbruckumuz sondan birinci olan scheiss karnten'e karşı oynadı, maç sıfır sıfır bitti, bok gibi oynadık. ama orosz nasıl kaçırırsın son dakika da o pozisyonu yahu?

neyse gelelim asıl mevzuya. Tribün'de maçtan önce koreografi. ne olduğunu göremedim, bayrak salladım. sonra fotoğraf çektim, ahan fotoğraf.


Son dakika da Orosz kaçırdı dedik, hakem zaten yanlı çaldı düdükleri, bi penaltıyı da vermedi. Maçtan sonra Schwarz (rakip kaleci) bizim tribüne doğru kol hareketi çekince iş işten çıktı, sahaya atlayanlar falan derken, polis olaya el koydu. gerçi polis de korkak mıdır nedir anasını satim, sarı yelekli güvenliklerin arkasına saklanıp dayılandı, haha eşşoğlueşşekler.


Ardından tribüne girecek polis tehlikesi yüzünden tribünden çıkıp arka bahçe de bekler gibi koridor da bekledik. Biz stad dışına çıktıktan sonra polis kendini tribünlerin içine kilitledi, çok güldüm, Avrupa Kupalarında bu polisler feci dayak yiyecek. benden söylemesi.



Not: belirtmeyi unuttum.

Bol miktarda biber gazı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder