7 Şubat 2008 Perşembe

Yaşam felsefesi

Hiç bir şeyden endişe duymamak iyi mi kötü mü bilemiyorum. Hiç bir şeyi kafaya takmamak. Herşey olucağına varır demek. peki kime çekmişim? ne Anam ne Babam böyleler, çevremde dahi bu kadar rahat bir insan yok. bu iyi mi kötü mü?
Durmadan bişeyler rahatsız ediyor, ama öyle bir panzer oluşmuş ki etrafımda, hiç bir şeye aldırmıyorum.
Bir şey istiyor muyum? alıyorum. para sıkıntısına girer miyim umrumda olmaksızın.
Üstüme mi geliniyor? görmemezlikten geliyorum. hatta tenis topu gibi üstüme gelen şeyi geri tepiyorum.
e bu açıdan bakarsak herşey şahane.
Peki kötü olan yanları ne?
hiç bir şeye aldırmamak, gündelik yaşamak gibi bir şey. Bugün varım yarına Allah kerim.
bir şey mi yapıyorum. Plan Program olmadan oluşur her zaman.
Sallaparti yaşamak nereye kadar?
hadi gençlik böyle geçecek bu belli, peki ya ilerde?
İlerde evlilik olursa çocuk olursa, ben böyle hiç bir şeyi takmayan bir baba mı olmak istiyorum?
Elbette hayır.
ama elimde mi? bunu bilmiyorum. eğer elimdeyse mutlaka değiştirebilirim, değilse de değil derim geçerim. fakat elimde olmadığına inanmıyorum. yapım buna müsait değil. bence her insan, istisnasız, tüm hayatını kendi belirlediği gibi sürdürür, herşey kendi elindedir.
insan ciddi şekilde bir şeyi değiştirmek istiyorsa bunu yapar.
hatta o kadar inanırım ki bu olaya, insan kendi elinde olmayan şeye bile ciddi şekilde inanıyor ve güveniyorsa o şey gerçekleşir.
Peki hal böyleyse benim elimde olan şeyi ben neden değiştirmiyorum? istemiyorum da ondan.
e ben istemediğim şeyi niye konu olarak yazıya çevirip sabahın 5inde bunu buraya yazıyorum?
yapacak işim yok birader.
yazayım ki eşeklik olsun benimki.
hadi kalın sağlıcakla.

1 yorum:

  1. senin için tabiki sakıncalı gibi görünen bi durum. daha önce değindiğimiz konu; senin evlenmen. tahmin edemiyorum sen evlenince ne olucak nasıl biriyle evlencen, ona nasıl davrancan. bunu balayından sonra görücem tabi bide o var (A) çatı katında ayrılmış bir pcim ve bir de yatağım var. bunu biliyorum usta.. sen böyle yaşamamaya gayret göster, ben de böyle mutluyum. benim için ne kadar erkense herşey, senin için de o kadar geçleşiyor. son sözü unutmasan iyi olur.

    YanıtlaSil