29 Şubat 2008 Cuma

Maç gününden notlar

Maçın başlamasına var 47 dakika, çalışıyorum ben. patron diyor ki akşam 7buçuk'ta buluşuyoruz işimiz var. ben diyorum ki "kusura bakma aga ama bugün derbi var sen 7buçukta bekle, ben 2 saat gecikirim". diyor ki "tamam hemen gidelim 19:15 gibi biter iş". bende "maçın 1 saniyesini bile kaçıramam" diyorum. "tamam" diyor, ve ben eve kaçıyorum.

maçın başlamasına var 45 dakika, maç başlıyor, hakan nasıl kaçırırsın onu, bırak ümit vursun, hadi olm, vur hakan, gooool, hadi çocuklar, siktir git lugano, vur lan aaahh beee, ne buna faul çalınır mı, topal kaçırma o adamıııı, ne 4 dakika mı dalga mı geçiyor hiç uzatmasaydı ipne, hadi yürü olum, oha noldu, ilk yarıyı nasıl bitirirsin pezevenk, hadi vur olum, ulan ayağını uzat be, buna da kart mı verilir, buna faul mü çalınır, buna kart mı verilir, buna faul mü çalınır, indirin lan onu, bala bak, ulan yine geliyo indirin, rıdvan nolur gol olur, hasiktir gol, hadi saldırın lan, noldu aaa kırmızı kart, naptı, ee haklı hakem, ona verdin buna da vereceksin tabi, hadi lan saldırın, 6 hücum adamı var kim pas verecek peki bunlara, hadi vur olm, o top öyle mi alınır, hadiiii goooooooaaaeeeüüüuuulll, volkan seni sevmiyorum, ona kırmızı doğru da buna kırmızı niçin, ne güzel oluyor oh oh fenere de koyması, alo, tamam, haydi şerefe, kafam güzel lan, milyonlarca taraftarın yanyana, söyle fener söyle, birama kesin hap attılar, zzzZZZzzz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder