5 Şubat 2008 Salı

Ecayip bir heyvan

Bazen kendimden tiksiniyorum. Heleki sırtımın üst tarafını kaşıyayım derken kolumu kaldırdığımda koltuk altımdan yükselen ter kokusunu hissedince daha çok tiksiniyorum. Bazen karakter olarak'ta öyle iyi huylu biri olmadığımı kendim de fark ediyorum. Başkalarına acı veren şeyleri görünce ben zevk alıyorum bundan. ama bildiğimiz "ah düştüm dizim yarıldı" acısı değil, aşk acısı, meşk acısı, yürek acısı. gerçi önümde biri düşüp dizini yarsa onda da gülerim, zevk alırım. sanırsam sadist'im biraz.
Yakın arkadaşlarıma karşı tabiki öyle değilim, o kadar da ecayip bi heyvan olamam, ama tanımadığım, sevmediğim insanların başına gelince, resmen o gün benim için hayırlı bir gün olmuş anlamına geliyor.

her gün içirsen sarhoş dönürsen
gece de eve sürüne sürüne gelirsen
kara sokulcanlara benziyirsen
acayip hayvanlara benziyirsen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder