11 Ocak 2008 Cuma

Jübilemi yaptım

Yüzmek güzel şey, yüzmeyi bilmeyenler bilemez. bu yaz hiç havuz'a veya denize gitmedim, neden bilmiyorum. dedim kışın gideyim, geçenler de gittim. Bay H ile güzel vakit geçirdik. ama eşşoğlueşşekler 5.50 yapmış havuza giriş fiyatını. ulan Allah'tan korkun bee. 5.50 euro? para mı zıçıyoz burda diye sorarlar adama. (5.50 euro = 8-9 ytl olması gerek) ödedik söke söke. kapalı alan ya. havasız kalmış. pencereyi açmayı unutmuşlar sabah. üstüne bir de kalorifer. yok arkadaşım dedim. bu böyle çekilmicek. daha soyunmadan havuza atladım. su havadan sıcak. ne lan bu dedim kendi kendime. buraya sanki cakusi de oturmaya keyif yapmaya geldik. vücut yapmam lazım. yaz geliyo sonuçta, kumsal da kızlar'a falan şov yapcam. yüzüp vücudumu geliştirmem lazım. dedim. dedim ama kime? kendime. bir de Bay H'ye. o da benle aynı fikirdeydi. neyse dedik, biz azimli insanlarız, vücudumuz gelişene kadar yüzelim bugün dedik.
Atladık suya, ve başladık yüzmeye, bi oraya bi buraya bi oraya bi buraya bi oraya bi buraya derken nefes bitti boğulmaktan son anda kurtulduk. dinlenelim dedik. direk sızdım. evet uyudum havuzda. çoluk çocukta yoktu sabahın 10un'da cıvıl cıvıl ortam olsun. hatta güzel kızlar bile yoktu bikinili. bakayım kendime geleyim.
yaşlı başlı adamlar 3-5 çapulcu vücut geliştiricisi. ve 1 sanatkar adam (vücudu komple dövmeyle kaplanmıştı)
1 saat sonra kalktım yerimden 2 tur daha yüzdüm. ve anladım ki benden bi bok olmaz.
yüzme kariyerime böylelikle son verdim.
herkese katkılarından dolayı teşekkür ediyorum. kazandığım tüm başarıları bu büyük taraftarıma armağan ediyorum.

2 yorum:

  1. eyvallah sağol usta.

    YanıtlaSil
  2. ''ve anladım ki benden bi bok olmaz.''

    Senden bir bok olur mu bilmem amma senden adam olmaz Enis. :D

    YanıtlaSil