22 Ocak 2008 Salı

işim yok gücüm yok

dün çok geç yattım, o kadar geç yattım ki erken olmuştu yine.
sabah çok erken kalktım, yani aşağı yukarı aynı saat'te yatıp kalktım.
sonra dışarı çıktım, eve gelip yine yattım.
işim gücüm yok. yattım.
sonra uyandım sanırsam 11 de, telefon çalıyordu.
alo dedim, ama biri şaka yapmıştı galiba.
yine yattım...

uyandım saat 12 de susamıştım.
tuvalete gittim, orda içilebilinecek su bulamadım,
mutfağa gittim, su içtim, odama gittim. yoruldum.
televizyona bakarken uyuya kalmışım..

uyandım saat bilmem kaçta.
uyumak istemedim artık, perdeyi açıp güneşin odamı aydınlatmasını istedim.
hava kara kara bulutlarla kaplıydı, güneş odamı aydınlatamadı.
perdeleri örttüm. televizyonu açtım.

akşam oldu, dışarı çıktım.
eve geldim. yazı yazdım.
ve şimdi yatmaya gidiyorum.
iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder