29 Aralık 2007 Cumartesi

Ray'dan çıkar oley


Tren'le yolculuktan hoşlanırdım. bilerek dım diyorum çünkü artık ım değil, yani hoşlanırım değil, yani artık tren'le yolculuk etmekten hoşlanmıyorum, hatta nefret ediyorum. 2 nisan 2005 den beri tahminen bi 100 kereye yakın tren'le yolculuk etmişimdir, yolculukların en kısası da 5 saat sürüyo bre kardeşim el insaf.
eskiden ufakken sevinirdim uzun yola çıkacağımız zaman, hele trenle olursa bu yolculuk daha çok sevinirdim, çünkü tren'in ayrı bi zevki olurdu gözümde. artık yok, bıktım usandım.
ama sanki son defa trene bineceğimi anladı öbb ve benim vagon'a son binişimde manken gibi kızları yanıma oturttu. Kesin bi terslik var bu olayda dedim. öbb benim trenlere veda etmemi istemiyo böyle bi kıyak geçiyo dedim heralde. çok güzel kızlar vardı gerçekten.
hatta sağ tarafımda bi sarışın vardı. of of of neyse abazalaşmayalım burda. sonuç olarak tren de de sulanmadım kızlara, film izledim her zamanki gibi, tren'den indim ve eve gittim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder