18 Aralık 2007 Salı

Proje: Bir Ömür

An itibariyle bir kaç video'dan esinlenip (özenip) bir projeye başladım.
Proje'nin süresi ben hayatta olduğum sürece olacaktır.
Projenin bitiş tarihi benim rahmetli olduğum gün olacaktır.
Proje 3 ay'da bir güncellenecek ve yayımlanacaktır.
Proje'nin ilk ayağı 18 Aralık 2007 - 31 Mart 2008 arası olacaktır.
İkinci ayak 1 Nisan 2008 - 30 Haziran 2008, üçüncü 1 Temmuz 2008 - 30 Eylül 2008, dördüncü 1 Ekim 2008 - 31 Aralık, vs. vs. vs.
Hep aklımdaydı, benden önce davrananlar olmuş, napalım taklit yapıyor sayılırız ama eminim ki tek değilim bu konuda, 31 Mart 2008 günü Projemle tanışacaksınız, şimdilik öpüyorum hepinizi.

1 yorum:

  1. sanırım yaptıklarını tek tek vidyoya çekiceksin.. fotoğraf çekmek gibi.. yazıları da yazıyosun, aksatmıyosun, üşenmiyosun bu konu da. demek ki bunlara değer veriyosun. öldükten sonra bizlere bişeyler bırakmak istiyosun anladığım kadarıyla. herşeyin en iyisini bilirsin usta.. affetmekte de üstüne yoktur senin. en sevdiğim özelliğin çabuk bağışlaman.. yada bi başkası bilemicem.. ama şu an için o özelliğini seviyorum. msnde bi çırak- yapıyosun ya top oynamaya gidelim diyosun ya o kadar mutlu oluyorum ki anlatamam... neyse ben yazdıkça konudan sapıyorum. evet usta çek vidyoyu, fotoğrafı. önemli bunlar miras kalacak bana hepsi. :C

    YanıtlaSil