11 Aralık 2007 Salı

Panik, Heyecan, Merak, Gider...


Laptop'tan wireless internete bağlanabilmenin huzuru içinde msn'de arkadaşlarla muhabbet ederken Ambulans ve İtfaiye sirenleriyle bi camdan bakayım dedim. o da ne resmen konvoy oluşturmuşlar en az 10 araba peşpeşe bizim evin önünden geçiyo. kaptım kameramı. resim çekecem güya. baktım adamlar viraja bile hız kesmeden girmişler. çareyi oturma odasının üstündeki sehpadan atlayıp balkon kapısını sonuna kadar açıp terlikleri giymeden 1 saat önce yağmur yağdığı için ıslak olan yere delik çorabımla basıp ordan sarkarak bakmakta buldum.

eee. adamlar yan apartmanda durdular. gidip bi bakayım dedim. çıkardım ıslak çoraplarımı giydim temiz çorap. ve hemen çıktım dışarı. tabiki ayakkabıları giydim, yine aynı hatayı yapmadım tabiki.
çıktım dışarı, gittim olay yerine. 3 polis arabası, 2 itfaiye tırı, 1 itfaiye arabası, 2 ambulans. olay yerinde durmuşlar, mavi ışıklar yanıyo ve durmadan gözümü alıyo.

sonra uzaklaştım biraz arkadan baktım. anaaaam o da ne, en üst kat'ta ki koridor da ışık yanmıyor. herhalde bu değildir olay dedim kendi kendime ve 2 kare fotoğraf çektim. sonra gidip itfaiye amiriyle röpörtaj yapayım dedim ama utandım. ve eve döndüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder