21 Aralık 2007 Cuma

Japon Lokantası faciası


Arkadaşla öğlen yemeği için japon lokantasını tercih ettik, ve saat 13:30 gibi buluştuk.
özellikle o gün kahvaltı bile etmedim, çünkü japonlar'da tek sevdiğim olay var "All you can eat" türkçesi tıkın tıkınabildiğin kadar.
Belirli fiyat ödüyosun ve istediğin kadar yiyorsun.
Tabi beni kapıda gören caponlar bi anda paniklediler "Anaaaam enis geldi, zıçtık, çabuk suşileri tazeleyin, hadi çabuk".
girdim, ve hemen yerimi aldım ve çorba söyledim, geciktirmediler sağolsunlar, ve japon çorbasıyla başladım günün ilk öğününe. ondan sonra ardı ardına band da sürüklenen ne varsa götürdüm, yanlış saymadıysam 32 tabaktan sonra yeter artık dedim kendi kendime, arkadaşım hem dünyanın en yavaş yemek yiyen insanı hem de midesi benim gibi olmadığı için çok yiyemedi. ama bende zaten niye bu kadar çok yedim diye kendime sormadım değil.
çok pis yemiştim, yerimden kalkacak halim yoktu. 15 dakika orda az biraz eriteyim dedim, ama mümkün mü? afrika da ki çocukların 3 ay da yediği şeyi ben toplam 45 dakika da yedim.
neyse işte, suşi güzeldir. bugün de aile dostlarımız bizi çin lokantasına davet ediyor, yavaş yavaş batıya yöneliyorum.
bekle beni duffy duck.

2 yorum:

  1. nerde bu japon lokantası,

    all you can eat japon var mı istanbulda

    YanıtlaSil
  2. innsbruck'ta. ama elbet istanbulda da vardır caponcu.

    YanıtlaSil