14 Kasım 2007 Çarşamba

***Viyanada ki 7A otobüsü gerçekten ilginç bir hat. ulan bir kere de normal seyir edemez mi bu otobüs hep bir ilginçlik dolu. en son bedensel ve ruhsal sakat bir adam bindi. adamın değnek tarzı böyle tekerlekli bi aracı var, ve o aracı bebek arabalarının girdiği kapıdan sokup ordaki direklere bağlaması lazım ki otobüs hareket ettiğinde alet ordan buraya uçmasın (sanki otobüs değil formula1 arabası da illa böyle kural koymuşlar) neyse adam en arka kapıdan girdi, en arka kapı da basamaklı olduğu için dışarda birine rica etti önden atıver arabamı diye, eleman önden soktu arabayı, 2 durak sonra indi ve bağlamamış direğe, 1 durak sonra şöför durdu motoru kapattı, ve bu araba kiminse direğe bağlasın yoksa hareket etmeyeceğim dedi. e adam ruhsal sakat. sen gelde bu adama laf anlat, şöför indi. adamın yanına gitti 'baba in otobüsten al arabanı gir ikinci kapıdan orda bağla ve orda otur' dedi. bizim sakat amca 'in otobüsten' lafına takıldı kaldı 'ben inince sen hareket edeceksin beni burda bırakacaksın ühühühüühü' diye ağlamaya başladı, otobüste 20 kişi, ulan kimse mi yardım etmez gidip arabasını bağlamaz be?? (bende bağlamadım evet, ama ben beleşe gösteri bulmuşum niye keseyim gösteriyi yarıda) neyse en sonunda yardımsever bir hindu kalktı ve bağladı arabayı, 1 durak sonra da adam inmek isteyince aynı tiyatro baştan başladı 'arabam nerdeeeee arabaaaaam araabaaaaaam' eve 15 dakka geç geldim ama değdi...

***insan çalıştığı yere istifasını verince otomatikman performansı artıyormuş, bugün bunu anladım.

***kanunlar güzel sey, ama abartmamak lazim. bi istifa ettik diye evde bissürü kagit var, halletmem gereken isler, üsenirim.


***uykusuzluk kötü bir sey, hele vücut alisirsa berbat, her gün saat 3de yatip 8de uyanmaktan biktim. ölecek miyim doktor?

***2 gündür sol gözüm çok kötü, sanki gözümün içine bir şey kaçtı, her gözlerimi açıp kapadığımda gözümü çiziyor. 2 gün daha beklicem, eğer geçmesse harbiden 'ölecek miyim doktor?' sorusunu soracam bi doktora.

***kaldı 14



1 yorum:

  1. Şimdiik efendim engelli insanlara çok acıyorum ama nedense hiç yardım edemem. O otobüsde ben bulunmuş olsam yardım edemezdim açıkcası. Bu korkuya benzer birşey. Diyorsun ya adam birşey anlamıyor diye. Şimdi ben gitsem yardım etsem adam yanlış anlayacak bağırıp çağırmaya başlayacak falan.. ı ıh uğraşamam gerçekten.
    Bide engellilerle dalga geçenler var. Allah onların her türlü belasını versin.

    ***daha önce hiç biryerde çalışmadığım için istifada edemedim o yüzden insanın performansı artıyor mu yoksa azalıyor mu bilemem. Zaten sayın İnan; sizde herşey biraz değişik olduğu için sanmıyorum bizlerde (normal insanlarda) performansta artma olduğunu. Eğer bir gün olur da çalışırsam, bende istifa ederim. Bakalım ne oluyormuş.

    ***İstifa ettin normaldir birsürü kağıtların olması. Ya bana ne demeli? 2 haftalık staj yapıcam diye ne sözleşmeler imzalattırdılar bana.

    ***Uykusuzluk harbi kötü.Hiç dayanamam. Eğer gerçekten uykum varsa, mekan farketmez dayarım başımı biryere uyurum.

    ***Bir haftadır bulanık görüyorum + gözlerim sürekli yanıyor. Ölecek miyim doktor?

    ***2 hafta de sen şuna

    YanıtlaSil