1 Aralık 2007 Cumartesi

Uğur Arslan - Altın hızma mülayim

Altın hızma mülayim
seni haktan dileyim
yaz günü temmuzda
sen terle ben sileyim

yıldız bir gökte güzel, bir de ayyukta,
ay bir yıldızla güzel, bir de bayrakta,
düşman pusuda güzel, dost yanımda,
kan damarda güzel, intikam yakında.

aşk yürekte güzel, dua dudakta,
kavga ayakta güzel, ölüm yatakta,
çay bardakta, su ırmakta, sevda ırak'ta,
testi ürgüp'te güzel, gönül kerkük'te.

her yol bağdat'a çıkar, her dert fizan'a,
yağlı kurşun azdır güloğul haddi aşıp azana,
ihanet yalan ötede güzel, doğru beride,
yiğit gider bir gün, ismi kalır geride..*


Yıldız bir gökte güzeldir bir de ayyukta
Ay bir yıldızla güzeldir bir de bayrakta
düşman pusu da güzel dost yanımda
kan damarda güzel intikam yakında

Altın hızma incidir
gömleği narincidir
benim lal olmus dilim
ne dedim yar incidin

Altın hızma incidir
gömleği narincidir
benim lal olmus dilim
ne dedim yar incidin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder