26 Kasım 2007 Pazartesi

ufak yalanlar

hepimizin vardır ufak tefek yalanları, yalan söylemiyorum diyen en büyük yalanı söyler, fakat değinmek istediğim komik olan yalanlar.

Misal olarak son başıma gelen şeyi anlatayım, bi arkadaş'ın iPodu ödünç aldım ve dinlemeye koyuldum, daha ilk alet açılmadan arkadaşın yorumu "içeriğinde ki şarkıları kuzenim yükledi ehemehemeh"... e ulan banane? kim yüklediyse yükledi, hayır sen o tarz şarkı dinliyosan da ne dicem? zevkine sıçayım mı diyecem? yooook, zevkler ve renkler tartışılmaz. gerçi ben tartışırım, ama niye yalan söylüyosun? Britney Spears - Give me baby one more time şarkısını yüklediysen delikanlı gibi arkasında dur dimi?

Kuzen yüklemişmiş....

herkesin vardır böyle ufak tefek yalanları, ezik görünecek korkusuyla ya en yakın arkadaşına veya akrabasına boku atar. yapmayın etmeyin güzel kardeşlerim, hayır madem dinlediğinden utanıyosun o zaman yükleme. yüklüyosan da arkasında dur.

benim başıma böyle bi olay geldi mi diye soracak olursanız. Hayır gelmedi, kökten çözüm -> mp3 veya iPod almamak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder