1 Kasım 2007 Perşembe

Kariyer manyaklığı #1


Vay anasını diye başlıyorum söze,
bugün tarihlerden 27 ekim, yine trende oturuyorum,
ve yine maçtan koşa koşa geldim trene, ve YİNE kaybettik.

1 kere de kazanırken koşarak trene gittiğimi hatırlamıyorum.
geçen sene geldim şu şehire (Viyana),
ve 13 aydır innbrucka gittiğim günlerde oynadığımız her maçı kaybettik.
Benim mi uğursuzluğum?... bilemem, eğer benim uğursuzluğumsa, tren saatlerini ayarlayıp benim koşa koşa maçtan ayrılmamı sağlayan ÖBB görevlilerine selam olsun..

seviyorum sizi ve çişe gidiyorum, trenin tuvaletleri temizdir inşallah

geldim canlarım,

neyse devam, şimdi olay şu iyi dinleyin beni (ulan moralim de bozuk)
bütün kızlar ölecek diye şarkı var, o şarkı aslında bütün kızların
ölmesini isteyenlerin şarkısı değil, çünkü bütün kızlar ölse
biz birbirimizi sikmek zorunda kalırdık, doğal olarak nolurdu?
hepimiz ibneleşirdik. Aslında ibnelik o kadar kötü bişey değil (bkz: gelde ibne olma)
ama o şarkının doğruluk payı şurda ki, bütün kızlar ölse (daha doğrusu 200 yıl öncekine dönse)
krallar gibi yaşardık, ulan boşanmak ne demek lan?
kariyer yapcam diye koca boşanır mı?
kariyerinizi cümle alem domalta domalta...
kariyer yaptın da noldu? söyle noldu?
kariyer yaptın para kazandın, Allahın her gününü
sinir ve stres içinde geçirdin, ve bunların sonunda
kocandan boşandın, doğurduğun çocuğu daha 1 yaşına basmadan
kreşe verdin, çocuk annesi olmadığı için doğru dürüst yetişemedi,
şerefsizin, çapulcunun teki oldu, paran var ama çocuğuna noldu?
söyle? noldu? nolduğunu söyleyeyim hemen.
Punk oldu, evet Punk.
Punklara bakın bi, hepsi zengin çocuğu değil mi?
evet kariyer yaptın zengin oldun, ama hayatın kaydı farkında değilsin bre kaltak kariyer düşkünü megalomanyak egoist karı..

şimdi o boşadığın kocaya dönelim, boşadığında 35 yaşındaydı.
Şimdi 42 yaşında, çok mutlu evliliği var, 2 çocuğu var.
biri 4 diğeri 1 yaşında.
Emrecan ve Tuğçesu.
Emrecan bu sene yuvaya gitmeye başladı.
Tuğçesu'yun (yoksa Tuğçesu'nun mu denir?) ilk dişi daha geçen hafta çıktı.
Peki neden çok mutlu?
Çünkü bir kere yaptığı hatayı tekrarlamadı, ve kariyer peşinde koşan kadınla evlenmedi.
Evine çocuklarına ve kocasına sadık birisiyle evlendi.
Şu anda o kadar mutlu ki, tesadüfen gördüğünde çatlıyorsun. yalansa yalan de.

neyse arkadaşlar bugünlük bu kadar.
etrafımda 6 gavur oturup beni izliyo.
ben en iyisi bi film açayım ve onu izleyeyim.
izleyeyim ki yazdığım ve daha yayınlamadığım gizli bilgileri okumasınlar.


Not: evet ecnebiler. ama türkçe bilmedikleri alınlarında yazmıyo ya ;)

öptüm canlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder